  • 1. Data: 2009-03-16 20:03:56
    Temat: Telewizor HDMI walczy o monopol w zarzadzaniu dzwiekiem :/
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Uzywam 37' telewizora lcd jako monitora.

    Podlaczony przez kabel DVI puszcza dzwiek na glosniki telewizora (tylko
    winampa mam ust na zew kolumny przez karte dzwiekowa)

    Problem mam taki, ze po wylaczeniu telewizora winamp/filmy i ogolnie
    programy nadajace dzwiek sie dziwnie zachowuja , dzwiek ginie i trzeba
    kazdy restartowac zeby go przywrocic.

    Czym to moze byc spowodowane ?

  • 2. Data: 2009-03-17 10:19:03
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Uzytkownik "Logan" <L...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Problem mam taki, ze po wylaczeniu telewizora winamp/filmy i ogolnie
    > programy nadajace dzwiek sie dziwnie zachowuja , dzwiek ginie i trzeba

    Sprawdz czy Twój sprzet obsluguje CEC (Consumer Electronics Control), noga
    22 w HDMI.
    Sprawdz jak bedzie bez tego sygnalu.

  • 3. Data: 2009-03-17 10:23:19
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdz czy Twój sprzet obsluguje CEC (Consumer Electronics Control),
    > noga 22 w HDMI.
    > Sprawdz jak bedzie bez tego sygnalu.

    W HDMI typ A i C to będzie na nodze 13-tej
    W HDMI typ B na nodze 22

  • 4. Data: 2009-03-17 17:17:38
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Logan" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Problem mam taki, ze po wylaczeniu telewizora winamp/filmy i ogolnie programy
    > nadajace dzwiek sie dziwnie zachowuja , dzwiek ginie i trzeba kazdy

    NIe rozumiem- "kabel DVI puszcza dźwiek" ? nie widziałem jeszcze takiego
    kabla.

  • 5. Data: 2009-03-17 18:38:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BETON wrote:
    > Użytkownik "Logan" <L...@g...pl> napisał w wiadomości

    > NIe rozumiem- "kabel DVI puszcza dźwiek" ? nie widziałem jeszcze
    > takiego kabla.

    puszcza puszcza, malo widziałeś :)