  • 1. Data: 2011-10-15 13:37:32
    Temat: Miejsce garażowe w Warszawie
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    Posiadam miejsce garażowe do wynajęcia pod budynkiem mieszkalnym z ochroną i
    kamerami.
    Okolice ul. Obozowej, pomiędzy ul. Płocką i ul. Prymasa 1000-lecia.
    Koszt miesięczny to 100 pln.
    Więcej informacji na priv.

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 2. Data: 2011-10-15 14:19:16
    Temat: Re: Miejsce gara?owe w Warszawie
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2011-10-15 15:37, Robert T. wrote:
    > Koszt miesieczny to 100 pln.

    Nie przesadzasz?
    Chyba że to całe miejsce samochodowe, do podziału na cztery moto na
    przykład...

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2011-10-15 14:38:31
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzasz?
    > Chyba że to całe miejsce samochodowe, do podziału na cztery moto na
    > przykład...
    >
    > --
    > Alf/red/

    Nie przesadzam, tyle wynosi czynsz i ja więcej nie chce.
    Tak, to całe miejsce samochodowe, a czy ktoś postawi tam samochód czy 4
    motocykle to mnie już to nie obchodzi.

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 4. Data: 2011-10-15 16:28:23
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Alf/red/"
    Nie przesadzasz?

    Oferta jest bardzo atrakcyjna cenowo - ja trzymalem moto na parkingu pod
    chmurka i placilem 150 pln za kawalek chodnika. Obozowa/Dlugomila.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Jakby co to mam miejsce na 2-3 moto na Targowej w okolicach Kijowskiej

  • 5. Data: 2011-10-29 06:20:43
    Temat: Re: Miejsce garażowe w Warszawie
    Od: mali <m...@g...com>

    Daj do siebie jakieś namiary, może być na priv m...@g...com

  • 6. Data: 2011-10-30 16:24:44
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    >Daj do siebie jakieś namiary, może być na priv m...@g...com

    Poszlo :)

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 7. Data: 2011-11-02 14:57:49
    Od: jesz <m...@w...pl>

    a ja mam miejsce w garażu podziemnym między Obrońców Tobruku a
    Osmańczyka - płacę 200 zł ale wejdą tam jeszcze ze 2 sprzęty i wtedy
    można podzielić koszty na trzech

  • 8. Data: 2011-11-02 17:49:43
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "jesz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    vby.googlegroups.com...
    >a ja mam miejsce w garażu podziemnym między Obrońców Tobruku a
    >Osmańczyka - płacę 200 zł ale wejdą tam jeszcze ze 2 sprzęty i wtedy
    >można podzielić koszty na trzech

    I po co ten lans :)
    Na grupę tylko piszesz, czy też czasami czytasz?
    Jeżeli tylko piszesz, to poniżej cytat z postów wyżej:
    "Koszt miesięczny to 100 pln.
    To całe miejsce samochodowe, a czy ktoś postawi tam samochód czy 4
    motocykle to mnie już to nie obchodzi."
    Jak widzisz, to trochę przepłacasz za swoje miejsce :)

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 9. Data: 2011-11-04 15:30:45
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 2 Lis, 18:49, "Robert T." <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    _n#9g02mG7!__...__END_MASK_i?a63jfAD$z__@l12g2000vby
    .googlegroups.com...

> [...]
    > motocykle to mnie już to nie obchodzi."
    > Jak widzisz, to trochę przepłacasz za swoje miejsce :)

    ja nie traktuję tego miejsca wyłącznie w kategoriach zimowania tylko
    całorocznie, mam sprzęta 3 minuty na piechotę od mieszkania i to był
    główne kryterium podjęcia decyzji .. a niestety w pobliżu stawki
    zaczynają się od 200 i kończą czasami na 350, taki rejon ... gdyby
    chodziło tylko o zimowanie to bym go wstawił za darmo do znajomych na
    ursynowie bo mają dom z garażem
    tak więc nie oceniaj jeśli nie znasz wszystkich powodów :)
    pozdrawiam
    jesz