  • 1. Data: 2011-10-14 08:03:56
    Temat: Wawa Poszukiwany/poszukiwana ... dbKiller
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Witam,

    wczoraj około 17:30 na trasie toruńskiej w kierunku Marek gdzieś
    między Castoramą a Ikea moja SV została pozbawiona jednego z
    dbKillerów.
    Rano przejechałem traskę ale nic nie zauważyłem.

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.

    Pozdrówka ,
    Ekim

  • 2. Data: 2011-10-14 13:55:18
    Temat: Re: Wawa Poszukiwany/poszukiwana ... dbKiller
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 10:03, Ekim pisze:
> [...]
    > między Castoramą a Ikea moja SV została pozbawiona jednego z
    > dbKillerów.
    > Rano przejechałem traskę ale nic nie zauważyłem.

    Chyba żartujesz:-)
    zgubiłem korek paliwa-dokładnie widziałem gdzie leci i się pożegnałem-
    mimo godziny szukania na kolanach w rowie
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-10-14 15:00:48
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > zgubiłem korek paliwa-dokładnie widziałem gdzie leci i się
    > pożegnałem-

    A po co otwierałeś wlew w czasie jazdy?

    --

    morghul

  • 4. Data: 2011-10-14 15:37:28
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 14-10-2011 o 17:00:48 morghul <m...@t...pl> napisał(a):

    > A po co otwiera?e? wlew w czasie jazdy?

    To przez tę niechęć do montowania wskaźników poziomu paliwa.

    --
    Nikanor[TE630, SH300, DR350]

  • 5. Data: 2011-10-14 15:50:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 17:00, morghul pisze:

    > A po co otwiera?e? wlew w czasie jazdy?

    Ten miał prawo sam się otwierać-zbiornik był od Sportstera:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-10-14 17:11:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:55, Monster pisze:

    > Chyba żartujesz:-)
    > zgubiłem korek paliwa-dokładnie widziałem gdzie leci i się pożegnałem-
    > mimo godziny szukania na kolanach w rowie

    Siema,
    troszkę (ot), ale co tam... ;)

    W ostatnią sobotę gdy obraliśmy sobie trasę "od Soboty do Piątku"
    (zamki, dwory, ruiny - woj. łódzkie) podczas pokonywania szutrów kumpel
    stwierdził, że coś mu mignęło przed oczami. Okazało się, że z TA 700
    drugi kumpel zaczął gubić... klucze serwisowe... ;)
    Pokrowiec był pęknięty, klucze się wysypywały i jakimś cudem od wibracji
    "znalazły" spod kanapy na drogę i sztuka po sztuce wypadały inne
    klinowały się gdzieś na motocyklu... ;)

    Uśmialiśmy się już mieliśmy ruszać, gdy... zobaczyłem, że z mojego kufra
    od tych samych wybojów zgubiłem... odblask z kufra... ;)

    U nas na szczęście poszukiwania zakończyły się sukcesem czego i autorowi
    wątku życzę...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 7. Data: 2011-10-14 18:54:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 19:11, falco pisze:

    > Siema,
    > troszkę (ot), ale co tam... ;)

    > Uśmialiśmy się już mieliśmy ruszać, gdy... zobaczyłem, że z mojego kufra
    > od tych samych wybojów zgubiłem... odblask z kufra... ;)

    Gubiłem ciekawsze rzeczy:-)
    Po trafieniu mnie przez Passata,pozbierałem się do kupy i jedziemy,coś
    mi odpadło,jadący za mną Tytus znalazł zgubę,ale nie szło jakoś
    dopasować tej części do Beemki,był to znaczek VW:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2011-10-14 22:34:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Chyba żartujesz:-)
    > zgubiłem korek paliwa-dokładnie widziałem gdzie leci i się pożegnałem-
    > mimo godziny szukania na kolanach w rowie

    Ja wiozlem z motoakcesori swiezutkiego Motula 300V za 230 PLN, mine
    mialem nie tega jak standardowo na swiatlach sprawdzalem czy jest a juz
    go nie bylo. Szybka zawrotka z mysla ze znajde go w postaci plamy po
    najechaniu przez jakiegos tira ale lezal potargany na poboczu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-10-15 07:15:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-15 00:34, AZ pisze:

    > Ja wiozlem z motoakcesori swiezutkiego Motula 300V za 230 PLN,

    i po co ten lans...:-P

    Z cudownie odnalezionych rzeczy mogę dodać swoje kluczyki-wiozłem moto
    na przyczepce i musiałem się awaryjnie zatrzymać(zwierzak miał
    dość)wyleciały mi kluczyki z kieszeni,zorientowałem się przy
    rozładunku,szybki powrót lekko przejechane leżały na poboczu,na
    szczęście w nocy łatwo się szuka blaszek.No i wracania mało-jechałem
    450km,zgubiłem 10 minut od celu:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2011-10-15 07:25:18
    Od: goman <t...@i...pl>

    On 14 Paź, 10:03, Ekim <e...@g...com> wrote:
> [...]
    > między Castoramą a Ikea moja SV została pozbawiona jednego z
    > dbKillerów.
    > Rano przejechałem traskę ale nic nie zauważyłem.

    może leży przy bankomacie :)

    --
    goman