  • 11. Data: 2016-10-13 09:34:54
    Temat: Re: Migracja między telefonami z Androidem.
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > zaletą konta w Googlu (a jak masz Androida, to tak dodajesz kontakty),
    > jest m.in. to, że kontakty masz dostępne w niezmienionej formie zarówno z
    > dowolnego telefonu z dodanym swoim kontem, czy od strony konta w
    > przeglądarce.
    >
    > Więc nie wim jak to możliwe, że coś zmaściłeś.

    Co tam można zmaścić? Klikasz "Synchronizuj teraz" i powinno się zrobić.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 12. Data: 2016-10-14 02:18:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin G." 57f7789a$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Zdjęcia i dokumenty przenieść łatwo, z kontaktami już gorzej.

    KontaKty... Samsung Galaxy Ace, Monster Pentagramu, tablet
    Overmaxa i MAX ASUSa -- KontaKty przenosiły się samoistnie.

    Wiem, wiem... Smartfon ASUSa, nie MAX ASUSa... ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 13. Data: 2016-10-15 09:38:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 października 2016 20:47:37 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Potem szybko dostosowuję programik, który przekształca jeden format w
    > drugi i importuję całą książkę.
    >
    > Ja sobie sam napiszesz, to będziesz mieć dokładnie to, co chcesz i nie
    > ma bata.

    A najlepiej wychodzi na wlasnorecznie skonstruowanym telefonie ;)

  • 14. Data: 2016-10-18 04:49:30
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > A najlepiej wychodzi na wlasnorecznie skonstruowanym telefonie ;)

    Chciałbym móc zrobić sobie telefon z dokładnie takimi funkcjami i z
    takim wyglądem, jaki dokładnie chcę. Może kiedyś będzie to możliwe.

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2016-10-18 10:57:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Grzexs"

    > A najlepiej wychodzi na wlasnorecznie skonstruowanym telefonie ;)

    Chciałbym móc zrobić sobie telefon z dokładnie takimi funkcjami i z
    takim wyglądem, jaki dokładnie chcę. Może kiedyś będzie to możliwe.
    ---
    Bawiłeś się już klockami ? :-)