  • 1. Data: 2009-04-21 09:00:53
    Temat: Mikro plenerek wieczorem w Krakowie?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Mam zapotrzebowanie na kilka zdjec wieczornych z okolic Rynku.
    Planuje jutro sie wybrac popstrykac jak sie sciemni.

    Moze ktos sie przylaczy?

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-04-21 11:28:36
    Temat: Re: Mikro plenerek wieczorem w Krakowie?
    Od: j...@a...at

    On 21 Apr., 11:00, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Moze ktos sie przylaczy?

    > --
    > Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

    szkoda , ze nie jestes dziewczyna - chetnie bym sie umowil :-)

    XXX

  • 3. Data: 2009-04-21 12:39:38
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Mam zapotrzebowanie na kilka zdjec wieczornych z okolic Rynku.
    > Planuje jutro sie wybrac popstrykac jak sie sciemni.
    >
    > Moze ktos sie przylaczy?

    nie chodze w okolice Rynku i Kazimierza po zmroku ostatnio tez nie chodze ;)
    Znajdz lepsza okolice na ten plenerek to wtedy chetnie.

    Roger

  • 4. Data: 2009-04-21 13:10:10
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > nie chodze w okolice Rynku i Kazimierza po zmroku ostatnio tez nie
    > chodze ;) Znajdz lepsza okolice na ten plenerek to wtedy chetnie.

    Parking przed M1 w samo poludnie? ;)

  • 5. Data: 2009-04-21 15:20:51
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:gskdse$fs1$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > nie chodze w okolice Rynku i Kazimierza po zmroku ostatnio tez nie chodze
    > ;)

    A dlaczemu? I czy nie chodzisz w tamte okolice w ogole, czy tylko po zmroku
    tam, czy w ogole po zmroku nie chodzisz nigdzie? :)

    Thomas

  • 6. Data: 2009-04-21 15:31:35
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > A dlaczemu? I czy nie chodzisz w tamte okolice w ogole, czy tylko po
    > zmroku tam, czy w ogole po zmroku nie chodzisz nigdzie? :)

    nie chodze po zmroku nigdzie, mam na czole nalepke NOC STOP :)
    a jak juz gdzies jednak wyjde to omijam miejsca przepelnione
    stadami dracych sie burakow z anglii.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 7. Data: 2009-04-21 15:33:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Parking przed M1 w samo poludnie? ;)

    z kanistrami benzyny :) uwolnic idiotow od sklepu nie dla
    idotow :)

    Roger