  • 1. Data: 2009-04-21 08:40:18
    Temat: jaka stałka do D80 ?
    Od: "rabin" <r...@g...pl>

    witam,
    chciałbym mieć stałkę do mojego D80. Jaką byście mi polecili?

    ładne portrety, obraz żyleta, jasne szkło i fajnie by było gdyby była
    funkcja makro.

    pozdro
    rabin

  • 2. Data: 2009-04-21 09:06:28
    Temat: Re: jaka stałka do D80 ?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    rabin wrote:

    > chciałbym mieć stałkę do mojego D80. Jaką byście mi polecili?
    >
    > ładne portrety, obraz żyleta, jasne szkło i fajnie by było gdyby była
    > funkcja makro.

    60/2.8

  • 3. Data: 2009-04-21 09:34:30
    Od: John Smith <u...@e...net>

    rabin napisał(a):
    > witam,
    > chcia?bym mieae sta?ke do mojego D80. Jak? by?cie mi polecili?
    >
    > ?adne portrety, obraz ?yleta, jasne szk?o i fajnie by by?o gdyby by?a
    > funkcja makro.

    58/2

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-04-21 09:38:48
    Temat: Re: jaka sta????????????
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    rabin wrote:
    > witam,
    > chcia?bym mie? sta?k? do mojego D80. Jak? by?cie mi polecili?
    >
    > ?adne portrety, obraz ?yleta, jasne szk?o i fajnie by by?o gdyby by?a
    > funkcja makro.
    >
    > pozdro
    > rabin

    może klasycznie 50/1.8 tylko nie ma opcji macro

  • 5. Data: 2009-04-21 09:53:08
    Od: "rabin" <r...@g...pl>

    a co myślicie na temat Sigmy 30 1.4 ??

    rabin

  • 6. Data: 2009-04-21 09:54:54
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > chciałbym mieć stałkę do mojego D80. Jaką byście mi polecili?
    > ładne portrety, obraz żyleta, jasne szkło i fajnie by było gdyby była
    > funkcja makro.

    Tamron 60mm f/2.0 macro DX.

    Sam czekam i się już nie mogę doczekać!

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 7. Data: 2009-04-21 09:58:04
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    rabin wrote:
    > a co myślicie na temat Sigmy 30 1.4 ??

    No przecież chciałeś makro i portrety. Sigma to tylko portrety.

  • 8. Data: 2009-04-21 09:58:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    jian wrote:

    > może klasycznie 50/1.8 tylko nie ma opcji macro

    D80 nie jest FF więc czemu "klasycznie"?

  • 9. Data: 2009-04-21 10:08:21
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > D80 nie jest FF więc czemu "klasycznie"?

    bo przy 50 masz po cropie 75 a to już fajna portretówka
    po drugie obiektyw jest tani

  • 10. Data: 2009-04-21 10:21:43
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    jian wrote:

    > bo przy 50 masz po cropie 75 a to już fajna portretówka

    A co to jest "fajna portretówka"? Ja myślałem że 85/1.8, bo jest dedykowana do
    portretów. 50/1.8 to budżetowy standard dla 35mm.