  • 1. Data: 2010-06-03 12:05:02
    Temat: Mikser HAMA AUDIO EDITOR - ma ktos schemat?
    Od: Jarosław Rafa <r...@a...krakow.pl>

    Witam wszystkich.
    Potrzebuję schematu do miksera HAMA AUDIO EDITOR - jest to sprzęt dosyć
    często sprzedawany na Allegro, wygląda tak jak na tym zdjęciu:

    http://cot.priceminister.com/photo/288772833_L.jpg

    Dwa tory liniowe, jeden mikrofonowy. Mój problem polega na tym, że w
    torze mikrofonowym nie działa jeden kanał. Próbując wprowadzać sygnał z
    mikrofonu na "chybił trafił" w różne punkty płytki znajduję takie
    miejsce, że sygnał słychać na wyjściu w tym niedziałającym kanale (tylko
    już za potencjometrem regulującym głośność, bo regulacja nie działa)
    czyli elektronika jest generalnie OK, tylko gdzieś droga sygnału od
    wejścia jest przerwana. Niestety bez schematu ciężko tę drogę prześledzić.
    Szukanie w Google nic mi nie dało, więc pytam tutaj.
    Aha, płytka drukowana ma na sobie symbol VP-277-E, gdyby to cos pomogło.
    --
    Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa