  • 11. Data: 2009-06-26 10:32:05
    Temat: Re: Min-height działa jak height (wszędzie !)
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Radek N. pisze:

    > Pewnie miałeś Double Margin Bug, ale jeśli nie przeszkadza ci dodatkowy
    > display: inline, to:
    > http://www.positioniseverything.net/explorer/doubled
    -margin.html.
    > W mojej opinii zbyt wiele byłoby tych elementów w alternatywnym arkuszu,
    > żeby nie pozwolić sobie na ten fix z inlinem.

    nie to nie był double margin.
    DM występuje tylko przy right i left a ja musiałem poprawiać top i bottom.

  • 12. Data: 2009-06-26 11:18:39
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet pisze:
    > Witam, znowu natknąłem się na problem.
    > Wpisuję sobie właśnie w blok, w którym mam treść min-height i widzę że
    > ... nie działa z grubsza a zachowuje się jak height poprostu.

    Co rozumiesz przez "grubsza a zachowuje się jak height"? Czytam cały
    wątek i nie mam pojęcia co to za problem masz z tym min-height.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 13. Data: 2009-06-26 15:44:40
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Paweł Piskorz pisze:

    > Co rozumiesz przez "grubsza a zachowuje się jak height"? Czytam cały
    > wątek i nie mam pojęcia co to za problem masz z tym min-height.

    to przeczytaj jeszcze raz bo dobitnie napisałem na końcu ;)
    problem z min-height został rozwiązany ale solucji na top/bottom marginy
    IE6 nie ma innej niż dodatkowe/ujemne marginy . Co wynika z rozbieżności
    przeliczania marginów w ie6/7 a innych np. ff