  • 1. Data: 2009-03-21 07:28:11
    Temat: Od kiedy sciagne simlocka play w empiku?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    W jakich (trojmiejskich) punktach play
    sciagne simlocka?

    W gdanskim "playzone" powiedzieli mi,
    ze simlocka sciagne wszedzie,
    tylko musze miec karte gwarancyjna telefonu
    i umowe czy jakis dowod, ze kupilem go w play'u.

    Na drugi dzien poszedlem z papierami
    do empiku a tam powiedzieli mi,
    ze jeszcze nie sciagaja simlockow...

  • 2. Data: 2009-03-21 08:33:20
    Temat: Re: Od kiedy sciagne simlocka play w empiku?
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał

    > Na drugi dzien poszedlem z papierami
    > do empiku a tam powiedzieli mi,
    > ze jeszcze nie sciagaja simlockow...

    widać zależy gdzie pójdziesz - ja kupowałem w mzone w mm i od razu pytałem o
    to, to miła kobieta potwierdziła i powiedziała, że nie ma sprawy.

    Na drugi dzień dzowniła i mówi, że dostała odpowiedź, że telefon już był bez
    smoka.

    Więc może znajdź inny punkt Playa.

    Pozdrawiam
    czaq

  • 3. Data: 2009-03-21 09:27:54
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Q pisze:
    > W jakich (trojmiejskich) punktach play
    > sciagne simlocka?

    W każdym, może idz do salonu troszke większego niż male swoisko w
    Empiku. Pewie tam sprzedawca chcial cie zbyc ;p

  • 4. Data: 2009-03-23 06:56:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Na drugi dzień dzowniła i mówi, że dostała odpowiedź, że telefon już był
    > bez smoka.

    na drugi dzien?!
    myslalem, ze to robia na miejscu -
    - typ w "salonie firmowym" playa
    powiedzial, ze czas oczekiwania na kod
    to max 1 godzina;

    btw: szkoda, ze nie moga tego kodu
    przeslac mailem czy sms'em -
    - w koncu trzeba byc totalnym idiota,
    zeby nie potrafic wklepac kilku cyferek,
    gwiazdek i hashy...

    > Więc może znajdź inny punkt Playa.

    rozumiem, ze jeszcze omijac empiki
    i isc do mm albo do 'zrodla' :(

  • 5. Data: 2009-03-23 06:58:04
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W każdym, może idz do salonu troszke większego niż male swoisko w Empiku.
    > Pewie tam sprzedawca chcial cie zbyc ;p

    a to nie jest tak, ze w gdansku
    jest jeden "wiekszy salon" (firmowy)
    a reszta to takie przyempikowe pici-kuaki? :)

  • 6. Data: 2009-03-23 07:34:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Q" napisał:

    > na drugi dzien?!
    > myslalem, ze to robia na miejscu -
    > - typ w "salonie firmowym" playa
    > powiedzial, ze czas oczekiwania na kod
    > to max 1 godzina;

    Tekst z salonu Play:
    "Niestety, pana telefony są zbyt nowe i producenci nie ma jeszcze do nich
    kodów."
    A chodziło o Viewty i F480, kupione odpowiednio w listopadzie i styczniu.
    Tydzień nie wystarczył, poczekam drugi, nie pali się ;-)

    > btw: szkoda, ze nie moga tego kodu
    > przeslac mailem czy sms'em -

    Kolejny tekst z tegoż salonu:
    "Niestety, producent przesyła tylko kod i IMEI, a my nie mamy możliwości aby
    to powiązać z pana numerem bądź adresem e-mail, więc nie możemy tego wysłać
    SMS-em ani pocztą e-mail."
    Hmm, ciekawe jak to powiążą ze mną, gdy za tydzień znowu tam zajrzę ;-)

    > - w koncu trzeba byc totalnym idiota,
    > zeby nie potrafic wklepac kilku cyferek,
    > gwiazdek i hashy...

    I ostatni tekst:
    "Bo my panu potwierdzimy fakt zdjęcia blokady w salonie firmowym stosowną
    pieczątką w książeczce gwarancyjnej, żeby w razie czego serwis się nie
    czepiał."

    Teksty (z wyjątkiem ostatniego) z lekka mnie rozbawiły, ale jak pisałem -
    niepalisię.
    BTW: czy ktoś się orientuje, jaką metodą mogła być ściągnięta blokada Play z
    SE k530i (rok temu, cena 20 PLN - więc raczej nie kodem?) i czy w związku z
    tym istnieje groźba iż po jakimś "fleszu" owa blokada wróci? Bo może warto
    im również ten aparat wcisnąć?

    JoteR