  • 1. Data: 2009-03-21 08:38:38
    Temat: przeniesienie numeru
    Od: "malcolm" <p...@p...pl>

    sprawa wyglada tak

    Numer w orange abonament 65 zl miesiecznie , kończąca sie umowa
    (mało dzwonie , nie wydzwaniam minut w abonamencie wole mieć coś na karte ,w
    moim przypadku wyjdzie taniej,
    sporo minut przepada)
    chciałbym przenieść numer na oferte na karte, przykład np play fresh.

    czy jest taka mozliwość ?
    czy tylko można miedzy prepaidami

    jesli można inaczej to jak ?

    dziekuję za każde info :)

    --
    mal

  • 2. Data: 2009-03-21 09:28:48
    Temat: Re: przeniesienie numeru
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    malcolm pisze:
> [...]
    > moim przypadku wyjdzie taniej,
    > sporo minut przepada)
    > chciałbym przenieść numer na oferte na karte, przykład np play fresh.

    mozna, idz do play daj im upowaznienie. Wszystkoci wytlumacza co masz zrobic

  • 3. Data: 2009-03-21 09:34:13
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    > mozna, idz do play daj im upowaznienie. Wszystkoci wytlumacza co masz
    > zrobic

    za przeniesienie z orange musisz zapłacić 61 zł, trwa to tydzień czasu,
    wszystko załatwia play
    az

  • 4. Data: 2009-03-21 09:55:33
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam!
    Tez nosze sie wlasnie z zamiarem przeniesienia do Play , i z tego co czytam
    na ich stronie to owe 61 zl Play wraca.
    pzdr
    Andrzej

  • 5. Data: 2009-03-21 10:54:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > za przeniesienie z orange musisz zapłacić 61 zł, trwa to tydzień czasu,
    > wszystko załatwia play

    Ojjj - w przypadku umowy abonbamentowej to chyba jednak miesiac minimum a w
    skrajnym przypadku dwa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-03-21 10:55:16
    Od: osiek <o...@g...pl>

    malcolm pisze:
> [...]
    > moim przypadku wyjdzie taniej,
    > sporo minut przepada)
    > chciałbym przenieść numer na oferte na karte, przykład np play fresh.

    odpowiedzieli Ci już ale tylko półprawdę ;) Kłania się czytanie ze
    zrozumieniem ;)

    masz abonament i chcesz przenieść do innego operatora w ramach ofert na
    kartę

    Musisz pójść do salonu playa i się dowiedzieć czy coś takiego jest
    możliwe (myślę tu o migracji abo oranga> prepaid playa). Jakieś pół roku
    temu można było przejśc abo>abo albo prepiad>prepiad. Jeśli tak dalej
    jest, musisz zrobić ruchy pośrednie czyli:
    wypowiedzieć umowę w orange i przenieść numer do oferty prepaidowej POP
    lub orange go zasilić ten numer 61pln (swoją drogą ciekaw jestem jak
    można zasilić konto w orangu dokładnie taką kwotą) i dopiero wtedy iść
    do salonu playa. Będzie to trochę trwało w najgorszym przypadku prawie
    dwa miesiace w najlepszym jakieś 40 dni. (30 dni wypowiedzenie umowy
    plus czas do końca okresu rozliczeniowego plus 7 dni na przeniesienie
    numeru prepaid>prepaid. Czyli operacja jak najbardziej możliwa ale
    czasochłonna

    pozdr

  • 7. Data: 2009-03-21 11:25:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Tomek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ojjj - w przypadku umowy abonbamentowej to chyba jednak miesiac minimum a
    > w skrajnym przypadku dwa.

    Rozwiązanie - przenieść do prepaida a potem do playa.

    tl

  • 8. Data: 2009-03-21 11:28:01
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    ..zapytam sie przy okazji: czy przy przenoszeniu numeru
    jest ryzyko czasowej smierci klinicznej numeru, czyli ze
    bedzie on niedostepny, czy jak to wyglada? Stary op dziala
    do momentu wymiany karty SIM na nowa i numer dziala od razu
    po zalogowaniu sie sluchawki z nowa karta, czy tez wymaga to
    jakiejs przemyslanej synchronizacji przy wypowiedzeniu starego abo?

    I pytanie 2: czy dajac upowaznienie operatorowi do ktorego sie
    przenosi numer, trzeba koniecznie wypowiedziec obecna usluge, czy
    jest to jednoznaczne z wypowiedzeniem obecnych uslug na mocy tego
    upowaznienia i defacto zalatwia to nowy op?

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

  • 9. Data: 2009-03-21 11:34:20
    Od: osiek <o...@g...pl>

    elmer radi radisson pisze:
> [...]
    > jest to jednoznaczne z wypowiedzeniem obecnych uslug na mocy tego
    > upowaznienia i defacto zalatwia to nowy op?

    ad 1.
    objaw jak to nazwałeś śmierci klinicznej jest bo informacja o tym że
    stary op "puścił" numer musi dotrzeć do nowego i ten musi go wprowadzić
    u siebie. Ale z doniesien wychodzi że jest to raczej niezauważalny okres
    czasu. Często jak z tych doniesień wynika wieczorem stary op rano nowy op :)

    ad 2 jeśli dajesz upoważnienie to nic więcej nie musisz załatwiać (przy
    przejściu abo>abo i prepaid>prepaid bo przy przejściu abo>prepaid
    najpierw sam musisz wypowiedzieć umowę i przenieść do prepeida a potem
    dopiero zmieniać operatora

  • 10. Data: 2009-03-21 12:21:37
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > siebie. Ale z doniesien wychodzi że jest to raczej niezauważalny okres
    > czasu. Często jak z tych doniesień wynika wieczorem stary op rano nowy op

    Ja miałem przypadek zupełnie odwrotny, bo u nowego operatora ruszył już
    przeniesiony numer, a u starego jeszcze go nie wyłaczono i miałem dwa
    telelfony z dwiema kartami sim i jednym numerem.
    Ale najczęsciej jest tak, że w nocy przełaczają numer (tak miałem z drugim
    przenoszonym numerem).