  • 1. Data: 2016-11-12 09:34:26
    Temat: Mobilna kamera ochrony 20 lat temu?
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://youtu.be/2cWenLZGixI

    Film z 1997, zaatanawia mnie jak była zrobiona mobilność tej kamery,
    bezprzewodowa w tamtych czasach? Nie widać typowych zakłóceń przy
    przemieszczaniu analogowych kamer bezprzewodowych (wielodrogowość
    itp) co sugeruje że pewnie była na kablu.
    Na czym ona jeździła?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-11-12 10:18:04
    Temat: Re: Mobilna kamera ochrony 20 lat temu?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 09:34, Marek pisze:
    > Na czym ona jeździła?
    Pewnie jak suwnica. Teraz taniej dać kilka kamer na alejkę.

    Robert

  • 3. Data: 2016-11-12 12:14:59
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    > bezprzewodowa w tamtych czasach? Nie widać typowych zakłóceń przy
    > przemieszczaniu analogowych kamer bezprzewodowych (wielodrogowość itp)

    Jeśli jeździła po torze prostym, to wystarczy, że radiolinia była
    zbudowana na dwóch antenach bardzo silnie kierunkowych i wielodrogowości
    nie będzie.

  • 4. Data: 2016-11-12 15:55:30
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 12.11.2016 o 09:34, Marek pisze:

    > Na czym ona jeździła?

    Jeżdżą takie do dzisiaj. Obraz w zależności od producenta jest
    przesyłany radiowo albo podczerwienią. Zasilanie przez szczotki.
    To jest spory wózek na szynie, ale z zewnątrz jest niewidoczny (tunel z
    lustrzanej folii).

    --
    Mirek.