  • 171. Data: 2014-07-14 17:35:03
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

> [...]
    [...]
    > Czyli jednak czek...

    Czyli jednak czek nie był "najwygodniejszą formą pobrania pieniędzy ze
    swojego konta".

    --
    Jarek

  • 172. Data: 2014-07-14 18:46:05
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > [...]
    >
    > Czyli jednak czek nie był "najwygodniejszą formą pobrania pieniędzy ze
    > swojego konta".

    Poza okolicą swojego oddziału? Był. Przypominam - wtedy nie było się
    klientem banku - a konkretnego oddziału.

    --
    Darek

  • 173. Data: 2014-07-14 19:36:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Poza okolicą swojego oddziału?

    Skąd takie głupie pomysły?

    > Był. Przypominam - wtedy nie było się klientem banku - a konkretnego
    > oddziału.

    Jeśli ten konkretny bank nazywał sie PKO BP, to klienci każdego z jego
    konkretnych oddziałów mogli sobie nawet nie zdawać sprawy z istnienia
    wygodniejszej formy pobrania pieniędzy ze swojego konta niż czek.

    --
    Jarek