  • 1. Data: 2011-06-08 21:51:51
    Temat: Modem - jak pogadac?
    Od: l...@l...lon

    Witam,

    Czy mozna uzyc modemu z funkcjami "voice" jako glosnomowiacego telefonu?
    Mam modem US Robotics i jakis tajwanski, noname, ale pokazuje chipset
    Rockwell. Obydwa maja gniazda 'speaker' i 'mic'.

    I rzeczywiscie - jak sie da 'atl=3' to na tajwanskim to co slychac w linii
    jest slyszalne w podlaczonym do speaker glosniku (aktywnym).

    Problem z mikrofonem - myslalem, ze to co powiem pojawi sie w sluchawce po
    drugiej stronie, ale guzik - nie udalo mi sie.

    Czy moze ktos wie jak to zrobic? (i czy jest to mozliwe).

    Nr wykrecam: atdt444777;
    Odkaldam sluchawke: ath0

    Pozdrawiam,
    Marcin

    --
    ml

    http://www.archimedes.eu.org/

  • 2. Data: 2011-06-16 08:20:19
    Temat: Re: Modem - jak pogadac?
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-06-08 23:51 l...@l...lon napisał(a):

> [...]
    >
    > Problem z mikrofonem - myslalem, ze to co powiem pojawi sie w sluchawce po
    > drugiej stronie, ale guzik - nie udalo mi sie.

    Jeżeli modem nie ma mikrofonu (a na 99% nie ma - głośnik służy tylko do
    odsłuchiwania co leci po linii ew. późniejszego odsłuchania nagrań
    sekretarki automatycznej) to nic się nie da zrobić.

    Kup głośnomówiący telefon przewodowy za 20 zł i nie kombinuj. Jak nie
    odpowiada obudowa to przełóż jego bebechy do obudowy ulubionego modemu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/