  • 1. Data: 2004-11-18 21:10:38
    Temat: Modemy HDSL z TPNET
    Od: Maciej Wyka <b...@e...com.pl.sp4m>

    Witam,

    Czy ktoś dostał do Polpaka modem Schmid Watson3 (takie toporne czarne
    pudło z 2 diodami)?
    Jak to działa i jak to się ma do Telindusa Crocus HDSL?

    Pozdrawiam,
    Maciej Wyka

  • 2. Data: 2004-11-19 08:26:40
    Temat: Re: Modemy HDSL z TPNET
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Czy ktoś dostał do Polpaka modem Schmid Watson3 (takie toporne czarne
    > pudło z 2 diodami)?
    > Jak to działa i jak to się ma do Telindusa Crocus HDSL?

    się ciesz ;-)
    bardzo fajny, solidny i stabilny modem, jak dla mnie o niebo ciekawszy niż
    telindus.
    Gniotsja nie łamiotsja.

    Jedynie port V35 z tyłu jest w wersji DB25, ale tpsa powinna dołożyć
    przelotkę na MR34.
    Jak nie dołożyła to napisz na priv, mam kilka na stanie.

    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-19 10:25:39
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Maciej Wyka w <p...@e...com.pl.sp4m
    > zeznal:
    > Czy ktoś dostał do Polpaka modem Schmid Watson3 (takie toporne czarne
    > pudło z 2 diodami)?
    > Jak to działa i jak to się ma do Telindusa Crocus HDSL?

    ja dostalem i dziala jak modem, nie narzekam

    --
    PeNY: Golfem moze jezdzic kazdy kto ma 3000 pln, Poldkiem
    moze jezdzic tylko ktos kto ma duzo cierpliwosci...

  • 4. Data: 2004-11-19 10:57:43
    Od: Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > przelotkę na MR34.
    > Jak nie dołożyła to napisz na priv, mam kilka na stanie.

    A ja mam jednego Alcatela; wszyscy technicy z Polpaka, którzy
    przyjeżdzali bardzo się dziwili, że to u nas działa :)

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 5. Data: 2004-11-19 11:54:16
    Temat: Re: [POLIP] Re: Modemy HDSL z TPNET
    Od: Przemek Celej <s...@p...fm>

    Szymon Wyrembak wrote:

    > A ja mam jednego Alcatela; wszyscy technicy z Polpaka, którzy
    > przyjeżdzali bardzo się dziwili, że to u nas działa :)

    U nas też jest jakiś Alcatel i działa dobrze, odległość od centrali ok.
    800m.

    Ponad 400 tysiecy facetow szuka przyjaciolki, a moze czegos wiecej...
    >>> http://link.interia.pl/f183b

  • 6. Data: 2004-11-19 12:56:45
    Od: Admin TVK Tel-KA <a...@t...wroc.pl>

    Maciej Wyka wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś dostał do Polpaka modem Schmid Watson3 (takie toporne czarne
    > pudło z 2 diodami)?
    > Jak to działa i jak to się ma do Telindusa Crocus HDSL?

    Działa porządnie...
    u mnie jeden stoi się i kurzy ;) (przyjechali, podłączyli, zostawili)
    i tak od ponad roku.

  • 7. Data: 2004-11-20 07:21:51
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    >Działa porządnie...
    >u mnie jeden stoi się i kurzy ;) (przyjechali, podłączyli, zostawili)
    >i tak od ponad roku.
    A u mnie Telindus byl 3 razy wymieniany na przestrzeni 6 lat :))

    Maciej

  • 8. Data: 2004-11-22 07:48:00
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004 22:10:38 +0100
    Maciej Wyka <b...@e...com.pl.sp4m> wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś dostał do Polpaka modem Schmid Watson3 (takie toporne czarne
    > pudło z 2 diodami)?
    > Jak to działa i jak to się ma do Telindusa Crocus HDSL?

    Generalnie Watson to palacz. Tam gdzie plywaly mi inne modemy , to
    watson stal bezproblemowo.

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-

  • 9. Data: 2004-11-22 14:43:59
    Od: "Mayo" <m...@u...pl>

    Ja mam Watsona, w zabitej dechami wiosce - 7,8 km od centrali i od 2,5 roku
    działa super stabilnie.

    pzdr.

    Mayo

  • 10. Data: 2004-11-24 11:00:58
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 11:57:43 +0100, Szymon Wyrembak napisał:

    > A ja mam jednego Alcatela; wszyscy technicy z Polpaka, którzy
    > przyjeżdzali bardzo się dziwili, że to u nas działa :)
    a technicy z TEPSY maja o czyms pojecie?
    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia