  • 1. Data: 2013-03-22 15:03:44
    Temat: Modernizacja Modemu-routera E5830
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl>

    Mam modem-router WiFi E5830 i chciałbym go nieco zmodernizować tzn. dodać
    mu układ AVAGO 7371 (wzmacniacz pasma UMTS 900) którego w nim nie ma a który
    jest w "bratnim" modemie E5832.Na płycie głównej E5830 jest miejsce pod ten
    układ i elementy zewnetrzne. Sam układ posiadam z uszkodzonego modemu
    (wyrwany USB) E180 i sadzę, że jest sprawny.Brak mi tylko schematu albo
    zdjecia płyty głównej E5832 aby móc porównać co i gdzie wlutowano. Widzę
    równiez, że sygnał dochodzi do obu wzmacniaczy, zapewnie pracujacych
    równolegle i po wzmocnieniu jest chyba sumowany w transformatorku (który
    również jest w uszkodzonym modemie). W zwiazku z tym mam pytanie czy ktoś
    już coś takiego robił wzglednie czy w zwiazku z tym czekają mnie jakieś
    nieprzewidziane sytuacje jak uszkodzenie działajacego E5830.Pozdrawiam

    --
    Wojtek_B

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 8148
    (20130322) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET Smart Security.