  • 11. Data: 2013-01-30 16:28:27
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 30 Jan 2013 13:52:40 +0100, Mr Misio wrote:

    > Wiem, ze nie musze, domyslnie jest jednak ustawione, ze "chcesz importowac".

    Czekaj, wiec wybrales opcje ,,importuj'' zeby ponarzekac ze się
    zaimportowaly? Heloł?

    > no nie wiem...

    W ,,domyslnym'' Library/Albums.

    Taka kluczowa dosc rada -- telefon ktory obslugujesz to NIE JEST E52.
    Pewne rzeczy się tam robi inaczej. Jedne lepiej, inne gorzej.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2013-01-30 16:41:29
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 30.01.2013 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Bosz.. co to za herezje? Android JEST w C++, problem jest w założeniu całej
    > koncepcji systemu - sam system operacyjny jest przykryty Dalvikiem, który
    > jest maszyną wirtualną Javy, w ktorym pracuje UI oraz oprogramowanie.
    > Od kilku wersji słychać, że Google ma pozwolić na uruchamianie natywnie
    > kompilowanych programów i nic z tego nie wynika.

    No niestety dostępu do źródeł Androida nie ma tak więc zostają jedynie
    domysły i przypuszczenia.

    Słyszałem, że Firefox pod Androidem działa wolno z uwagi iż Mozilla
    przepisała go na MS Basic. Z kolei webkit został w całości przepisany na
    Pythona.

    Ogólnie złożone aplikacje i biblioteki jak ffmpeg, Google Chrome oraz bardziej
    wymagające gry działają w Javascripcie, stąd ich zamulanie na starszym sprzęcie,
    ale za to wszystko działa niezależnie od architektury czy to na Arm, MIPS czy
    też poczciwym x86.

  • 13. Data: 2013-01-30 16:42:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 30 Jan 2013 13:50:16 +0100, Mr Misio wrote:
    > "Wyswietlacz, ze 3 razy wiekszy niz w mojej ex e52. Ale na ekranie
    > miesci sie 6 kontaktow rownoczesnie (mniej niz na e52)."
    >
    > chcialbym zmiescic na ekranie tak z 10-12 kontaktow jak przegladam liste.

    A nie mozesz wpisac kilku literek? Po kiego grzyba *widziec* *naście
    kontaktow (i nawet nie wiem ile widac na moim fonie... sprawdzilem --
    uwazaj -- widac DZIESIEC. Telefon ,,domyslny'').

    Ponownie -- to nie jest E52. Dialer rowniez.

  • 14. Data: 2013-01-30 18:45:43
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.01.2013 02:57, Mr Misio pisze:
    > Dramat :( Jestem zalamany. Jak tego uzywac wygodnie?
    >
    > Wyswietlacz, ze 3 razy wiekszy niz w mojej ex e52. Ale na ekrani emiesci
    > sie 6 kontaktow rownoczesnie (mniej niz na e52).
    Ale to wina programu który odpowiada za wyświetlanie kontaktów. ja mam 8
    na 4,3 cala. więcej się "da" ale nieda się trafić palcem.

    > Dlaczego jak mam wpisac cyfry to i tak pokazuje sie zajmujaca 60% ekranu
    > klawiatura QWERTY ze wszystkimi malutkimi przyciskami?
    tak wybrałeś. Sory. ktoś za Ciebie tak wybrał. umiesz zmienić dzwonek?
    no to z klawiaturą też dasz radę
    > Nie chce na litosc, zeby domyslne bylo "synchronizuj i mieszaj moje
    > kontakty z facebooka, googla i telefonu". Nie potrzebuje adresow email
    > znajomych w ksiazce telefonicznej. Ani tych samych osob po dwa razy bo
    > ktos ma w profilu prywatnym inaczej niz w zwyklych kontaktach sluzbowych.
    czegoś nie rozumiem. facebok napewno nie jest obowiązkowy w telefonie.
    zakładasz osobne konto google, importujesz i edytujesz z poziomu PC te
    kontakty które chcesz mieć i po krzyku.

    > Doceniam, ze moge marnowac czas na FB, GooglePlus, Twitterze, korzystac
    > z map i wiele innych cudow wlacznie z odbieraniem poczty email. Ale
    > przez lata na e52 korzystalem z tego sporadycznie 2-3 roazy do roku, z
    > nudow. Podstawa dla mnie jest dzwonienie i smsowanie. Obydwie te rzewczy
    > sa dramatycznie niewygodne w tym smartnym dotykowcu.
    to po kija kupiłeś takie urządzenie? Trochę to wygląda jak próba
    pływania kajakiem z jednostronnym wiosłem. nie chcesz mieć jakiegś
    programu to go odinstalowujesz. jeśli to jest banalne - sam. jeśli
    trudne - kolega lub serwis.

    > Aparat foto wlacza sie tak dlugo, ze mozna isc zrobic kawe i wrocic. W
    > porownaniu do starenskiej e52.
    3 sekundy? jeśli dłużej - serwis.

    > Fajnie, ze moge odtwarzac muzyke. Bajer normalnie. Ale dlaczego nie moge
    > tego uzywac "odtwarzaj z tego a tego katalogu" tylko robi mi jakies
    > plajlisty? sortuje wedle artysty? I we wszelaki sposob...
    TY MOŻESZ. Pytanie czy program z którego korzystasz to potrafi. Wyobraź
    sobie że moja mama ma taki gówniany komputer za 3.5tyś który nawet nie
    potrafi otwierać plików .doc i .pdf? Śmieszne? głupie? To teraz poczytaj
    co sam piszesz.

    > Wkurza mnie tez, ze musialem zalozyc kolejne konto google, zeby dostac
    > sie do sklepu aby zainstalowac jakas aplikacje (taskKiller).
    nieprawda. Programy na urządzenie kupuje się od kolegów, sciąga z
    chomika na kartę SD i instaluje. Pasuje? Ktoś ułatwia Ci instalacje
    programów tworząc internetowy sklepik z pierdylionem darmowych programów
    i też jest źle? Bo konto trzeba założyć?
    > Dlaczego
    > kolejne? No chyba nie dam sie jednak szpiegowac za bardzo gdzie jestem,
    > co robie, kiedy robie, jakie mam kontakty i z kim sypiam. Juz wystarczy,
    > ze operator mnie szpieguje z lokalizacja logowania i zapewne przeglada,
    > a na pewno trzyma 12 miesiecy esemesy i wykazy polaczen.
    Ale operator ma obowiązek, google prosi o pozwolenie. Chcesz korzystać z
    darmochy - proszę. nie? Też się da. PRogramy na kartę sd, instaluj,
    firewal - odmów dostępu. jeszcze coś?

    > Durny import export Googla nie wie, ze 48xxxxx to to samo co +48xxxxx no
    > i wszystkie numery no i zaden numer bez + nie dziala w androidzie teraz...
    nie wiem czy masz racje, ale jak kupowałeś po alcatelu siemensa, to
    przepisywałeś kontakty ręcznie. teraz RAZ musisz z nimi zrobić porządek.
    w 2 godzinki dasz radę. uwierz we własne siły.

    > Symbianie, wróć :(

    właśnie go ubili na dobre.
    ToMasz

  • 15. Data: 2013-01-30 18:57:38
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 18:45:43 +0100, ToMasz napisał(a):

    > właśnie go ubili na dobre.

    Też żałuję :-(

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 16. Data: 2013-01-30 19:05:27
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał:

    > Też żałuję :-(

    Ubili? U mnie w telefonie działa. Mało tego, wciąż pojawiają się nowe
    aplikacje.

  • 17. Data: 2013-01-30 19:19:23
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 19:05:27 +0100, Tomek napisał(a):

    > Ubili?

    Owszem. Carli nie będzie.

    > U mnie w telefonie działa. Mało tego, wciąż pojawiają się nowe
    > aplikacje.

    U mnie też, ale to łąbędzi śpiew Symbiana :-(

  • 18. Data: 2013-01-30 19:45:23
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > Czekaj, wiec wybrales opcje ,,importuj'' zeby ponarzekac ze się
    > zaimportowaly? Heloł?

    Nie. Nie wybralem. To byl default. Dopiero swiadomie musialem to wylaczyc.

    > W ,,domyslnym'' Library/Albums.
    >
    > Taka kluczowa dosc rada -- telefon ktory obslugujesz to NIE JEST E52.
    > Pewne rzeczy się tam robi inaczej. Jedne lepiej, inne gorzej.

    Wiekszosc rzeczy "telefonowych" robi sie tam zdecydowanie gorzej :(

  • 19. Data: 2013-01-30 19:46:48
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > A nie mozesz wpisac kilku literek?

    moge, ale w E52 moglem wpisywac od razu, tutaj musze kliknac, pojawia
    sie klawiaturka, i dopiero moge klikac dalej

    > Po kiego grzyba *widziec* *naście

    Bo lubie?

    > kontaktow (i nawet nie wiem ile widac na moim fonie... sprawdzilem --
    > uwazaj -- widac DZIESIEC. Telefon ,,domyslny'').
    >
    > Ponownie -- to nie jest E52. Dialer rowniez.

    Dla mnie to telefon, powinien wiec miec ergonomię telefonu.

  • 20. Data: 2013-01-30 19:50:40
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > Bo to dotyk, i musisz móc trafić paluchem w ten kontakt.

    jakos przy rozmiarze przyciskow klawiaturki qwerty im nie przeszkadza
    zrobic/upchac wszystko maciupkie. :)

    > Możesz sobie przestawić, na starcie masz kilka układów klawiatury do
    > wyboru, łacznie z 'kalkulatorową' i swype bądź jego odmianą.

    Poszukam takich ustawien, ale poki co nie widzialem.

    > No to wyłącz synchro. A kontakty można łączyć. Fon powinien to domyślnie
    > robić jeśli rozpozna
    > - np. imie i nazwisko. Jak nie rozpozna zrób to ręcznie.

    > Więc po co wziąłeś smartfona?

    A co mialem wziac? Plasticzaka Asha? Czy niekompatybilnego z niczym
    BlackBerry?

    > Jaki to model? Taki efekt mam na lekko przeładowanym Ace - ale to złom z
    > niskiej pólki, minimalne ilości ramu i słaby proc. A Android to java,
    > żre zasoby strasznie.

    xperia ttttttttt kurde, zapomnialem, nie tipo :)

    > Swoją drogą, podobno ktoś przepisał go na C++ i zaczął śmigać kilka razy
    > szybciej?

    Heh :)

    > Da się, jak nie wbudowanym palyerkiem, to z marketu.

    Ktorym? Bo jak na tablet wgralem WinAmpa to dzialal rownie ddramatycznie.

    > Android sam kasuje nieużywane apki po pewnym czasie.

    Wole kasowac czesciej ;)