  • 11. Data: 2009-05-08 13:36:56
    Temat: Re: Moja bateria oszalała
    Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@W...gazeta.pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):

    > A jak długo bateria Ci trzyma po naładowaniu?
    > Jakiej ładowarki używasz? (model)
    > Jak długo wg instrukcji obsługi telefonu powinna się bateria ładować
    > przy użyciu tej ładowarki?
    > Jakiego producenta jest ta bateria?

    Ładowarka jest orginalna do noki
    bateria nie znam typu
    teraz ładowałem i przez 3 dni dużo dzwoniłem dziennie około 40 minut i trzymała
    a może to dlatego tak długo bo ładowałem ją przy włąnczonym telelefonie
    teraz zaczałem ładować o 15 przy wyłąnczonym telefonie
    a może polecicie jakieś lepsze baterie
    chodzi o model
    bateria byął kupiona w komisie jako orginał

  • 12. Data: 2009-05-08 14:56:27
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 8 May 2009 13:36:56 +0000 (UTC), Jacek Tusuńaki napisał(a):

    > bateria nie znam typu

    Nic na niej nie pisze? Dziwne.

    > bateria byął kupiona w komisie jako orginał

    W instrukcji obsługi na str. 49 masz opisane, jak rozpoznać, czy bateria
    jest oryginalna, czy podróbka.

    > teraz ładowałem i przez 3 dni dużo dzwoniłem dziennie około 40 minut i trzymała

    To chyba nie jest zły wynik.
    Bateria na początku ma zmniejszona pojemność, dopiero po kilku
    ładowaniach osiąga swoją pojemność nominalną.
    Używaj telefonu normalnie, a jeśli bateria nie będzie trzymać, to wtedy
    idź do sklepu z reklamacją. Chyba zachowałeś paragon?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2009-05-08 17:36:02
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Używaj telefonu normalnie, a jeśli bateria nie będzie trzymać, to wtedy
    > idź do sklepu z reklamacją. Chyba zachowałeś paragon?

    No było na pewno 2 godzi9ny albo dłużej rozmowy

    Mam jeszcze jedno pytanie
    Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym telefonie

  • 14. Data: 2009-05-08 18:00:33
    Od: "p" <...@r...tu>

    Użytkownik "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym telefonie

    Wyłączonym - będzie ciut szybciej

  • 15. Data: 2009-05-08 18:01:50
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Jacek Buda pisze:

    > Mam jeszcze jedno pytanie
    > Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym telefonie

    Najlepiej robic to czytajac jednoczesnie slownik ortograficzny...
    A czy tel włączony czy wyłączony - to nie ma znaczenia.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2009-05-12 21:45:03
    Temat: Re: Moja bateria oszalała-wymiana baterii
    Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Jacek_Tusu=F1aki?= <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mam nokie 1600
    > Kupiłem nową baterie ,stara miał 3 lata
    >
    > 1 ładowanie 8 godzin
    > 2 ładowanie 15 godzin
    > 3 ładowanie 12 godzin
    > 5 ładowanie 4 godziny !!!!!!!
    >
    > tyle bateria ładowała się
    > jestem załamany
    > czyżby bateria poszła na straty
    >
    > ładowanie zawsze zaczynałem jak się całkowicie wyczerpała
    > bateria kupiona w pewnym sklepie

    Wczoraj byłem w sklepie
    pan od razu dał mi inna baterie
    do tej pory wszystko ok bateria jeszcze działa
    jeśli będą kłopoty na pierwszy rzut pójdzie do sprawdzenia rezerwowy dostanę
    a jeśli będzie to samo to będzie awaria telefonu
    jakie są wasze typy

  • 17. Data: 2009-05-15 19:53:38
    Temat: Czy ty moze być przyczyną
    Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dostałem nową baterie i nic
    załadowała się w 4 godziny
    poszedłem do komisu
    i okazało się kabelek był trochę podcięty przecięty
    dziś bateria do końca nowe formatowanie
    Czy tem kabelek mógł być przyczyną

  • 18. Data: 2009-05-26 11:35:41
    Temat: Do trzech razy sztuka
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W tan ten środę wpadłem do komisu
    nagadałem facetowi co trzeba
    facet da razu dał nową baterie

    w sobotę ładowałem ją na wyłonczonym telefonie 12 godzin nie patrząc się czy
    jest naładowana ładowałem od 13:00 do 1 w nocy w niedziele
    do tej pory bateria ful wypas działa ok pokazuje ze jest naładowana w całości

    jesli nie spełni wymagań zmiana aparatu telefonicznego

  • 19. Data: 2009-05-26 11:52:51
    Temat: Re: Do trzech razy sztuka
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 May 2009 11:35:41 +0000, Jacek Tusuński napisał(a):

    > nie patrząc się
    > czy jest naładowana ładowałem od 13:00 do 1 w nocy w niedziele do tej
    > pory bateria ful wypas działa ok pokazuje ze jest naładowana w
    > całości

    Fuj, nieładnie się Jacuś zabawia, nieładnie!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 20. Data: 2009-05-26 16:18:25
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:gvgk6d$5ae$1@inews.gazeta.pl...
    >W tan ten środę wpadłem do komisu
    > nagadałem facetowi co trzeba
    > facet da razu dał nową baterie
    [...]

    To jest polska grupa, więc czy mógłbyś napisać to jeszcze raz po polsku?

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"