  • 1. Data: 2009-05-05 10:04:39
    Temat: mBank - 33 gr/min do wszystkich
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    mBank od dzisiaj wprowadza stawkę 33 gr/min do wszystkich sieci (!) a
    tu cisza o tym ? ;)
    http://mobile.pl/10443
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=14743

  • 2. Data: 2009-05-05 10:09:48
    Temat: Re: mBank - 33 gr/min do wszystkich
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ircys pisze:
    > mBank od dzisiaj wprowadza stawkę 33 gr/min do wszystkich sieci (!) a
    > tu cisza o tym ? ;)
    > http://mobile.pl/10443
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=14743

    A co to za news? U konkurencji jest 4 grosze taniej. Nie ma się czym
    zachwycać :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-05-05 10:45:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ircys <i...@p...pl> writes:

    > mBank od dzisiaj wprowadza stawkę 33 gr/min do wszystkich sieci (!) a

    A podobno Playowi musi z tego odpalac 65 gr?

    MJ

  • 4. Data: 2009-05-05 11:11:58
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > A podobno Playowi musi z tego odpalac 65 gr?

    z mbankmobile korzystają głównie klienci banku którzy i tak zasilają telefon
    z promocji korzystania z konta bankowego więc... bank i tak całość
    dopłaca... tzn ma niższą prowizję z nich :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 5. Data: 2009-05-05 11:57:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-05-05 12:04, Ircys pisze:
    > mBank od dzisiaj wprowadza stawkę 33 gr/min do wszystkich sieci (!) a

    Do play też?

  • 6. Data: 2009-05-05 16:50:12
    Od: "Maciek" <m...@w...home.pl.com>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał

    > bank i tak całość dopłaca... tzn ma niższą prowizję z nich :)

    Niemiecki właściciel marki mBank jest zainteresowany wycofaniem jej z rynku
    Europy Wschodniej. Z plotek [?] można wywnioskować, że mBank jest na
    sprzedaż. Co można także poznać po olewczym stosunku do swoich własnych
    klientów.
    Tak więc dopłacanie do połączeń telefonicznych traktowałbym jako bardzo
    luźno, bo i tak wyjdą na swoje - jak zacznie brakować kaski to ją zwyczajnie
    ściągną ze swoich niewolników-kredytobiorców. Takie jest moje zdanie i je
    podzielam.

    Maciek.

  • 7. Data: 2009-05-05 17:59:16
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > ściągną ze swoich niewolników-kredytobiorców. Takie jest moje zdanie i je

    hehe genialne. Slyszales kiedys o kims kto ma gdzies to że traci
    pieniądze ?

  • 8. Data: 2009-05-05 18:03:35
    Temat: [OT] Re: mBank - 33 gr/min do wszystkich
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał

    > Slyszales kiedys o kims kto ma gdzies to że traci
    > pieniądze ?

    Oczywiście. Ale nigdy nie był to bankier.

  • 9. Data: 2009-05-05 20:35:34
    Temat: Re: Re: mBank - 33 gr/min do wszystkich
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Do play też?
    TAK!!!

  • 10. Data: 2009-05-08 01:38:58
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Maciek in news:gtpqo8$su4$1@inews.gazeta.pl
    > Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał
    > Niemiecki właściciel marki mBank jest zainteresowany wycofaniem jej z
    > rynku Europy Wschodniej. Z plotek [?] można wywnioskować, że mBank jest
    > na sprzedaż.

    a co wowczas z klientami? w zasadzie pytam powaznie. Wiadomo, ze pieniadze
    nie przepadaja [nie mogą?], ale technicznie, to co ma klient do tego,ze
    wlasciciel marki wycofuje sie?