  • 21. Data: 2014-01-28 20:51:11
    Temat: Re: Monitory dla pilotów
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Waldek Krolak napisał:

    > Tylko wciąż pozostaje problem podwójnego odbicia obrazu. Widać na stronie.
    No, tego się nie zwalczy - prawdziwy HUD ma naniesione warstwy
    zwiększające odbicie od strony obserwatora i warstwy przeciwodblaskowe z
    drugiej strony.Szyba samochodowa na ogół żadnych takich wynalazków nie
    ma (i stąd podwójne odbicie) albo ma warstwę przeciwodblaskową wewnątrz
    kabiny. po prostu - szyba samochodowa nie jest dobrym zwierciadłem HUD i
    tyle.

    A tanie mięso to psi jedzą.

    --
    Darek