  • 61. Data: 2004-10-12 16:56:26
    Temat: Re: Monopolista sie kruszy :)
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > A widziałes kiedyś film przedpremierowy na ftp-ie icmu ? :)
    O warezach słyszałeś?

    > To co tp wrzuciło na swoją stronę to nie statystyka (statystyka to
    > opracowanie rzeczywistych pomiarów) i w żaden sposób nie odnosi sie do
    > rzeczywistości. To jest poprostu opracowanie pokazujące ile MB i w jakim
    > czasie da się ściągnąć gdy będzie się ściągać z maksymalną przepustowością
    Nie, to jest opracowanie _ile_ filmów 700MB można ściągnąć. TP robi także
    czasem opracowanie w akim czasie można ściągnąć płyte 700MB na dysk i nie ma
    tam mowy o żadnych peerach, gdyż to co mówisz jest bez sensu. Proponuję EOT.

    > Przy czym "co potrafi" rózni się znacznie od tego "co może" - bo to "co
    > może" w małym stopniu zalezy od tego "co potrafi" :)
    Jeśli tak krytykujesz tp (które moim zdaniem działa fantastycznie) to
    proponuję przetestowanie innych łącz o podobnych parametrach i podobnych
    cenach.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 62. Data: 2004-10-13 08:05:58
    Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@N...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:ckh2bp$70l$1@korweta.task.gda.pl...

    > O warezach słyszałeś?

    Takich ogólnodostępnych ? Nie słyszałem.

    > Nie, to jest opracowanie _ile_ filmów 700MB można ściągnąć.

    Tu masz rację.

    > TP robi także czasem opracowanie w akim czasie można ściągnąć płyte 700MB
    na dysk i nie ma
    > tam mowy o żadnych peerach, gdyż to co mówisz jest bez sensu. Proponuję
    EOT.

    Nie wiedziałem, że tp tak bardzo liczy się z tym co mówię :)

    > Jeśli tak krytykujesz tp (które moim zdaniem działa fantastycznie) to
    > proponuję przetestowanie innych łącz o podobnych parametrach i podobnych
    > cenach.

    A gdzie ja krytykuję tp ? :) Polemizuje z: "czas ściągania filmu z przed
    premiery (700MB) = czes ściągania dowolnego filmu (700MB)". Ale jeśli tak
    bronisz tp (którego wcale nie atakuję) to proponuję przetestowanie innych
    łącz o podobnych parametrach i podobnych cenach..

    Na post po zbóju zaprosił
    P.D.