  • 1. Data: 2013-10-25 14:45:11
    Temat: internet gsm w notbuku
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Hej
    Mam do opanowania następujący temat: Jest notebook do którego gość wykupił
    w Plusie modem dostarczający internet. Problem polega na tym że kompek
    (dokładniej aplikacja zwiazana z modemem) sygnalizuje bez przerwy "nie
    można się połączyć z internetem" i "brak karty SIM". Oczywiscie karta jest
    :) Poguglałem i się okazuje że jest taki problem. Niektórym zestaw chodzi
    bez problemu, niektórym w ogóle a niektórym czasem i niesposób z tym dojść
    do ładu. Ale były też głosy że aplikacja Plusa jest do d... i należy użyć
    aplikacji Cyfrowego Polsatu. Nie wiecie skąd ją wziąść? Na stronach C. P.
    nic o tej aplikacji, która jest zapwene dostepna wyłącznie via ich modem.
    A ja potrzebuję zassać ją z netu :) Zna ktoż metodę?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2013-10-25 16:44:05
    Temat: Re: internet gsm w notbuku
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 25 Oct 2013 14:45:11 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > nic o tej aplikacji, która jest zapwene dostepna wyłącznie via ich modem.
    > A ja potrzebuję zassać ją z netu :) Zna ktoż metodę?

    Każdy modem ma swoją aplikację. Problem raczej polega na odpowiedniej
    konfiguracji tejże aplikacji. Mam modem manty, który radzi sobie z trzema
    opami: Orange, Play, CP.

    Przy okazji co robię źle? Po skonfigurowaniu łącza via smart komp łączy się
    i łączy, łączy się i łączy, twierdząc że trwa rejestrowanie komputera w
    sieci. Po jakimś czasie radośnie się wywala. Co mi brakuje do szczęścia?
    Cyfrowy Polsat ofkors.
    Identycznie jest z modemem przy łączeniu się bezpośrednio z windy, z
    pominięciem dedykowanej aplikacji.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy