  • 1. Data: 2012-12-17 10:56:51
    Temat: Mosieżna skrobaczka Warszawa
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Widział ktoś może taką skrobaczkę w handlu "stacjonarnym" w Warszawie? Są
    dostępne na alledrogo, to wiem, ale wolałbym osobiście. Dzięki.

  • 2. Data: 2012-12-17 11:19:06
    Temat: Re: Mosieżna skrobaczka Warszawa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-17, Iglo <i...@o...pl> wrote:
    > Widział ktoś może taką skrobaczkę w handlu "stacjonarnym" w Warszawie? Są
    > dostępne na alledrogo, to wiem, ale wolałbym osobiście. Dzięki.

    Polamales plastik na tym lodzie? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-12-17 11:24:49
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 10:19:06 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Polamales plastik na tym lodzie? ;-)

    Mam dwa samochody i w jednym plastik, a w drugim mosiężną kupioną kiedyś
    gdzieś.. Różnica porażająca w skuteczności dziłania, na ostatnim lodzie
    odmrażacz w spreju nie dał sobie rady, musiałem skoczyć do drugiego auta po
    konkret mosiężny sprzęt, więc jeżeli gdzieś ktoś kiedyś widział..

  • 4. Data: 2012-12-17 11:45:39
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-12-17 10:56, Iglo pisze:
    > Widział ktoś może taką skrobaczkę w handlu "stacjonarnym" w Warszawie? Są
    > dostępne na alledrogo, to wiem, ale wolałbym osobiście. Dzięki.

    ja kupuje w norauto, ale w krakowie.

  • 5. Data: 2012-12-17 12:03:11
    Od: tÎż

    Iglo wrote:

    > Widział ktoś może taką skrobaczkę w handlu "stacjonarnym" w Warszawie?
    > Są dostępne na alledrogo, to wiem, ale wolałbym osobiście. Dzięki.

    No fakt, to poważna inwestycja, naprawdę warto dokonać jej osobiście!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-12-17 12:06:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Iglo pisze tak:

    > Widział ktoś może taką skrobaczkę w handlu "stacjonarnym" w
    > Warszawie? Są dostępne na alledrogo, to wiem, ale wolałbym
    > osobiście. Dzięki.

    W stolycy nie powinno być z tym problemu. Zobacz OBI, Jula, Castorama.
    W sobotę widziałem ale nie pamiętam w którym sklepie.

    Kupili mi służbową, mosiężną na przedłużce, MURSKA made in Finland ale
    jest dziecinna. Wolę stalową, polską szpachelkę z grubej blachy plus
    taboret.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2012-12-17 12:30:01
    Od: tÎż

    PiteR wrote:

    > Kupili mi służbową, mosiężną na przedłużce, MURSKA made in Finland ale
    > jest dziecinna. Wolę stalową, polską szpachelkę z grubej blachy plus
    > taboret.

    Dopiero 12 rano, a już było pite? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2012-12-17 12:41:13
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia 17 Dec 2012 11:03:11 GMT, tÎż napisał(a):

    > No fakt, to poważna inwestycja, naprawdę warto dokonać jej osobiście!

    Czas, czas.

  • 9. Data: 2012-12-17 12:48:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Mam dwa samochody i w jednym plastik, a w drugim mosiężną kupioną kiedyś
    > gdzieś.. Różnica porażająca w skuteczności dziłania,

    To fakt, dodatkowo powinna być dołączona do niej instrukcja dla osób
    specjalnej troski <kobiet> - ostrożnie ze skrobaniem przy krawędzi szyb ,
    'to metalowe' skrobie lakier do blachy.

  • 10. Data: 2012-12-17 13:05:04
    Od: tÎż

    Iglo wrote:

> [...]
    > odmrażacz w spreju nie dał sobie rady, musiałem skoczyć do drugiego auta
    > po konkret mosiężny sprzęt, więc jeżeli gdzieś ktoś kiedyś widział..

    Ja mam 15-letnią szwedzką reklamówkową skrobaczkę do szyb z tworzywa
    (kwadratową). Nadal wygląda jak nowa, a żadna kupiona później się do niej
    nawet nie umywa. Ciekawe z czego dokładnie to jest zrobione...

    --
    ss??q s? ??u??ou??