  • 1. Data: 2012-12-17 12:55:28
    Temat: widać co się zaczyna;]
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    http://allegro.pl/radarowy-laserowy-spowalniacz-pred
    kosci-antyradar-i2849556579.html
    aukcja nie moja;] Ale jest już dobre ciśnienie że ludzie kupują to przez
    allegro;]

  • 2. Data: 2012-12-17 13:23:01
    Temat: Re: widać co się zaczyna;]
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-12-17 12:55, onarjusz pisze:
    > http://allegro.pl/radarowy-laserowy-spowalniacz-pred
    kosci-antyradar-i2849556579.html

    > aukcja nie moja;] Ale jest już dobre ciśnienie że ludzie kupują to przez
    > allegro;]

    Ja się tylko zastanawiam, czy - zgodnie z opisem - ten sprzęt
    RZECZYWIŚCIE tak działa, tzn. czy faktycznie wychwytuje fotoradary i
    ręczne 'suszarki' w stylu Iskry itp...
    pwz

  • 3. Data: 2012-12-17 13:34:06
    Od: tÎż

    onarjusz wrote:

> [...]
    kosci-antyradar-
    i2849556579.html
    > aukcja nie moja;] Ale jest już dobre ciśnienie że ludzie kupują to przez

    Na razie to widać, że próbują sprzedać, a nie ze kupują. Jakieś testy
    tego widziałeś? Bo już był sprzęt tego rodzaju, który tylko kosztował,
    ale niestety wcale nie działał. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-12-17 14:18:08
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-12-17 13:34, t? pisze:

> [...]
    >
    > Na razie to widać, że próbują sprzedać, a nie ze kupują. Jakieś testy
    > tego widziałeś? Bo już był sprzęt tego rodzaju, który tylko kosztował,

    Ciekawe jak to wygląda?
    "Udzielamy ROCZNEJ GWARANCJI SKUTECZNOŚCI działania".

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 5. Data: 2012-12-17 14:56:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-17 14:18, WW pisze:

    > Ciekawe jak to wygląda?
    > "Udzielamy ROCZNEJ GWARANCJI SKUTECZNOŚCI działania".

    W telezakupach też sprzedawali naiwnym spray do pomalowania rejestracji.
    Takich nigdy nie brakuje. Dobry kit i interes się kręci.

    --
    MN

  • 6. Data: 2012-12-17 18:15:24
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17.12.2012 12:55, onarjusz pisze:
    > http://allegro.pl/radarowy-laserowy-spowalniacz-pred
    kosci-antyradar-i2849556579.html

    > aukcja nie moja;] Ale jest już dobre ciśnienie że ludzie kupują to przez
    > allegro;]

    to dziala i bylo juz w sprzedazy za 10% wartosci juz kilka lat temu (nie
    obslugiwalo laserowych bo w tedy ich u nas jeszcze nie bylo). dzialalo
    dokladnie tak samo jak powyzej, czyli pokretlem regulowalo sie o ile
    mniej ma pokazywac. sprzedawal to jakis chlopak z okolic trojmiasta.

  • 7. Data: 2012-12-17 19:58:25
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-17 18:15, K pisze:
> [...]
    > dokladnie tak samo jak powyzej, czyli pokretlem regulowalo sie o ile
    > mniej ma pokazywac. sprzedawal to jakis chlopak z okolic trojmiasta.

    Teraz widziałem na radarze pudle inaczej działa. Ustawia się fale
    prędkości czyli nie minus 30 tylko 60 km/h na sztywno, jedziesz 110 z
    ustawionym 60 i mierzący widzi 60! Wręcz dzięki temu pięknemu urządzeniu
    można podważyć sens kontroli radarowej. Na youtobe jest test chłopaków,
    na 50 ustawiają 70 na blue raiderze i kierują w stronę radaru a ten robi
    zdjęcia pustej drodze;] Przepiękne! Kilku takich dowcipnisiów z olejem w
    głowie i zaczną się non sensy jak chłopina co miał w samochodzie
    ciężarowym blokadę do 90 km/h a dostał zdjęcie na którym było 110 km/h.
    Wyczekanie w miejscu gdzie straszniki wiejskie robią pomiar i kierowanie
    wiązki gdy powoli w obiektyw wjeżdżają ich czarni lub niebiescy koledzy R;]

  • 8. Data: 2012-12-17 20:02:17
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=qXNB32jFJs4

  • 9. Data: 2012-12-17 20:06:06
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-17 20:02, onarjusz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=qXNB32jFJs4

    i wpis
    "

    To urządzenie chroni kierowców przed mandatami. W polsce jest już bardzo
    dużo tych jammerów i uratowanych liczy się w tysiące. Oczywiście można
    też użyć urządzenia do złośliwego wrobienia kogoś w mandat. Wystarczy
    dołączyć do jammera akumulatorek 12V schować do kieszeni i podejść do
    fotoradaru. Jak będzie jechała np. teściowa z teściem lub nielubiany
    sąsiad lub nauczyciel to można zrobić mu zdjęcie.

    Jest to jednak niezgodne z prawem!! Jammer chroni normalnych kierowców
    przed pazernością władz.
    "

    Ciekawe kiedy wpadną do niego kominiarze w trakcie głębokiego snu;] Bez
    obaw znajdą się naśladowcy;]

  • 10. Data: 2012-12-17 20:06:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    kosci-antyradar-i2849556579.html

    > aukcja nie moja;] Ale jest już dobre ciśnienie że ludzie kupują to przez
    A czy można by zrobić/kupić takie urządzenie, żę stwiamy
    niedaleko fotoradaru urządzenie/samochód - cokolwiek i każde
    auto, które przejedzie ma zdjęcie powiedzmy 160 km/h?
    Bez względu czy to rower, czy pieszy czy wóz konny?

    Bo ja bym widział duże zastosowanie dla takiego czegoś.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....