  • 1. Data: 2010-04-29 10:06:11
    Temat: Moto zamiast trumny
    Od: Gravel <m...@g...com>

    Hej,

    Ciekawa prezentacja ciala przed pogrzebem - zamiast trumny nieboszczyk
    zostal "usadzony" na Hondzie CBR600
    http://cellar.org/showthread.php?t=22621

    Pozdr
    Gravel \m/

  • 2. Data: 2010-04-29 10:27:32
    Temat: Re: Moto zamiast trumny
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Gravel" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > Hej,
    >
    > Ciekawa prezentacja ciala przed pogrzebem - zamiast trumny nieboszczyk
    > zostal "usadzony" na Hondzie CBR600
    > http://cellar.org/showthread.php?t=22621

    swiat jest popierdolony, z takim zachodem to ja nic wspólnego miec nie
    chce.

    b.

  • 3. Data: 2010-04-29 11:44:06
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    I pewnie go jeszcze spalili potem... razem z moto ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 4. Data: 2010-04-29 12:43:02
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-04-29 12:27, Budyn pisze:
    > Uzytkownik "Gravel" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...

    > swiat jest popierdolony, z takim zachodem to ja nic wspólnego miec nie
    > chce.

    Jakieś to takie groteskowe i niesmaczne. Ale może przemawiają przeze
    mnie tylko uwarunkowania kulturowe? Może nie ma w tym nic niestosownego.
    W końcu ludzkość nie takie pomysły miewała.

  • 5. Data: 2010-04-29 12:49:32
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Apr 2010 14:43:02 +0200, Asmodeusz
    <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> wrote:

    > Ale może przemawiają przeze mnie tylko uwarunkowania kulturowe?

    Tak.

    >Może nie ma w tym nic niestosownego.

    Tak/Nie - zalezy od kultury.

    >W końcu ludzkość nie takie pomysły miewała.

    tru.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-04-29 12:53:53
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Asmodeusz pisze:

    > Jakieś to takie groteskowe i niesmaczne. Ale może przemawiają przeze
    > mnie tylko uwarunkowania kulturowe? Może nie ma w tym nic niestosownego.
    > W końcu ludzkość nie takie pomysły miewała.

    Trochę to przypomina pogrzeby wikingów na łodziach. Ale znam to tylko
    jako legendę, na własne oczy nie widziałem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2010-04-29 14:18:58
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-29 12:27, Budyn pisze:
    > Uzytkownik "Gravel" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    > swiat jest popierdolony, z takim zachodem to ja nic wspólnego miec nie
    > chce.

    to nie zachód, jeno latino... ale fakt - makabra

    --
    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2010-04-29 18:32:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]
    i.googlegroups.com...
    > Hej,
    >
    > Ciekawa prezentacja ciala przed pogrzebem - zamiast trumny

    Ja pierdole.
    Nie dosc, ze na chondzie to jeszcze na nazwisko ma Colon. Czyli po
    naszemu Jelito.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 9. Data: 2010-04-29 18:41:44
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Thu, 29 Apr 2010 19:32:27 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Nie dosc, ze na chondzie to jeszcze na nazwisko ma Colon. Czyli po
    >naszemu Jelito.

    Okrężnica (albo Dwukropek) ;)

    --
    Darz bór,