  • 1. Data: 2010-04-29 12:14:26
    Temat: Custom Chrome
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Witam

    czy ktos zna jakis sklep online w PL który ma akcesoria Custom Chrome
    tak jak lidor.pl ma Kuryakyn'a ?

    pozdrawiam
    --
    mysiar

  • 2. Data: 2010-04-29 12:35:46
    Temat: Re: Custom Chrome
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-29 14:14, mysiar pisze:
    > Witam
    >
    > czy ktos zna jakis sklep online w PL który ma akcesoria Custom Chrome
    > tak jak lidor.pl ma Kuryakyn'a ?

    O ile mi wiadomo nie ma takowego, wszystko z CCE jest dostepne poprzez
    dealerow. A tych jest w Polsce kilku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-05-02 16:25:17
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > O ile mi wiadomo nie ma takowego, wszystko z CCE jest dostepne poprzez
    > dealerow. A tych jest w Polsce kilku.

    http://www.centrum.motocyklowe.pl/newsy.php

    Prawy górny róg - dealerką tej firmy zajmują się długo. Kontaktuj się z
    salonem przy ul. Wrocławskiej w Jeleniej Górze:

    http://www.centrum.motocyklowe.pl/kontakt/centrum-mo
    tocyklowe-kawasaki/

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

  • 4. Data: 2010-05-02 18:48:41
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > czy ktos zna jakis sklep online w PL który ma akcesoria Custom Chrome
    > tak jak lidor.pl ma Kuryakyn'a ?

    Sprawdz na mapce
    http://www.custom-chrome-europe.com/haendler.html?&n
    o_cache=1&L=1