  • 1. Data: 2011-04-30 14:56:37
    Temat: MotoGP - Lukasz Wargala
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "Nasz miszcz" przyjechal zglosil sie do zawodow i juz...
    Myslalem na poczatku ze jest tak dobry jest ze nie musi trenowac, ale podali
    ze ma problemy techniczne i pierdoli - nie robi.
    Ale spoko jeszcze kilkanascie zawodow przed nami - moze sie kolega
    zdecyduje.
    BTW tor trudny sypia sie nawet najlepsi, moze dobrze ze chlopak nie
    wyjechal - bo krzywdy se nie zrobil...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-05-02 06:29:39
    Temat: Re: MotoGP - Lukasz Wargala
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 30 Apr 2011 16:56:37 +0200) ktos podajacy sie za Tytus
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > ze ma problemy techniczne i pierdoli - nie robi.
    > Ale spoko jeszcze kilkanascie zawodow przed nami - moze sie kolega

    Moze sie jeszcze ogarnie, ale na razie faktycznie nie wyglada to zbyt
    ciekawie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-05-04 13:37:29
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Piotr Klimek"
    Moze sie jeszcze ogarnie, ale na razie faktycznie nie wyglada to zbyt
    > ciekawie.

    Zobaczymy, mnie oprocz LW rozwalaja komentatrzy ktory momentami zachowuja
    sie jak rasowe precle komentujac zawody na granicy klotni o nieistotne
    szczczegoly.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Wlasnie ogladam...:)

  • 4. Data: 2011-05-04 13:48:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 May 2011 15:37:29 +0200) ktos podajacy sie za Tytus
> [...]

    > Zobaczymy, mnie oprocz LW rozwalaja komentatrzy ktory momentami zachowuja
    > sie jak rasowe precle komentujac zawody na granicy klotni o nieistotne

    Ja mam inne odczucia i komentarz mi sie podoba. A ze trudno przez te
    wszystkie relacje (treningi, kwalifikacje, wyscig - w sumie kilka godzin
    relacji) gadac z sensem to i zdazaja sie bezsensowne wymiany zdan :)

  • 5. Data: 2011-06-06 07:53:57
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 02.05.2011 08:29, Piotr Klimek wrote:
    > Moze sie jeszcze ogarnie, ale na razie faktycznie nie wyglada to zbyt
    > ciekawie.

    Ogarnie się, ale nie bardzo.

    Z FB:

    "MotoRmania:
    Ponieważ otrzymujemy liczne zapytania dotyczące losów Łukasza Wargali
    (Polaka w Moto2) chcieliśmy poinformować, że nie otrzymaliśmy żadnego
    oficjalnego komunikatu wyjaśniającego dlaczego Łukasz już nie startuje.
    Nieoficjalnie wiemy, że rozmowy ze sponsorem nie dały oczekiwanego
    rezultatu i temat został "położony" przez brak kasy."

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 6. Data: 2011-06-06 08:08:32
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "duddits"
    Ogarnie się, ale nie bardzo.

    Ja mysle ze chlopak zgodnie ze swoimi ambicjami prowadzi rozmowy by stac sie
    "pierwszym polakiem w MotoGP". Tym prawdziwym GP - nie tam jakims Moto2
    Klasa Moto2 nie spelnila pokladanych w nim wymagan - konkurencja za slaba.
    Potem byc moze nasz zawodnik uda sie motocyklem w kosmos. Na przyklad na
    ksiezyc

    --
    Tytus
    żółta motorynka