  • 1. Data: 2009-04-20 06:19:09
    Temat: Mova płaci za przeniesienie numeru
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    http://www.carrefourmova.pl/index.php?strona=przenie
    sienie-numeru-oferta

    Przenosząc numer do sieci Mova otrzymujemy 50zł. Warunkiem jest doładowanie
    konta o 50zł a drugie tyle otrzymuje się gratis.
    Ciekawe czy można w ten sposób przenieść numer do Mova a potem przejść do
    innej sieci. W ten sposób nie poniosłoby się żadnych kosztów
    manipulacyjnych.

    Kenny

  • 2. Data: 2009-04-20 10:30:31
    Temat: Re: Mova płaci za przeniesienie numeru
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Kenny napisał(a):

> [...]
    > Ciekawe czy można w ten sposób przenieść numer do Mova a potem przejść do
    > innej sieci. W ten sposób nie poniosłoby się żadnych kosztów

    Żadnych kosztów? Płacisz najpierw obecnemu operatorowi za przeniesienie do Movy,
    Mova Ci zwraca. Teraz płacisz Movie za przeniesienie do innego. Kto Ci zwraca?
    Pomijając już to 50 zł z doładowania, które trzeba wygadać lub przepadnie...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-04-20 12:38:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I pewnie można wykorzystać tylko na mowę w ciągu 48 godzin ;-))
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-04-20 12:39:07
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    ąćęłńóśźż napisał(a):

    > I pewnie można wykorzystać tylko na mowę w ciągu 48 godzin ;-))

    a) Cytuj jak człowiek.
    b) Mova to nie Orange.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-04-20 13:06:24
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Kenny wrote:
> [...]
    > czy można w ten sposób przenieść numer do Mova a potem przejść do innej
    > sieci. W ten sposób nie poniosłoby się żadnych kosztów manipulacyjnych.

    A ile kosztuje przeniesienie z Mova do następnej sieci? Za darmo?

    Jakub

  • 6. Data: 2009-04-20 13:10:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 14:39:07 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > a) Cytuj jak człowiek.

    musiałby być człowiekiem, a nie złośliwym trollem, który goni po róznych
    grupach i z premedytacją toppostuje, żeby wkurzać innych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-04-20 17:21:57
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    Fakt, przekombinowałem.
    Swoją drogą nie znalazłem na stronie Movy opłaty za przejście do innego
    operatora.

    Kenny

  • 8. Data: 2009-04-21 05:26:58
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Kenny napisał(a):

    > Fakt, przekombinowałem.

    Zwłaszcza z cytowaniem.

    > Swoją drogą nie znalazłem na stronie Movy opłaty za przejście do innego
    > operatora.

    http://www.carrefourmova.pl/index.php?strona=regulam
    iny-i-cenniki

    Nazywa się dla zmylenia przeciwnika "Cennik przenoszenia numeru do Mova".

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP