  • 1. Data: 2009-04-19 20:53:30
    Temat: Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
    Od: "Gabriel Buchala" <g...@l...de>

    Witam!
    Czy tez to zaobserwowaliscie taki problem:
    -. Play zalogowany w sieci Plus (UMTS) - nie moza wykonac wideorozmowy,
    -. nie mozna sie dodzwnic przez wideocall na nr Playa (zalogowany w Plus
    UMTS).
    -. Zalogowany w sieci Play (UMTS) wsztysko dziala, niezlaznie od kierunku
    dzwonieniie video.
    -. standardowe uslugi - zwykly call, SMS, MMS dziala normalnie.

    Sprawdzane 2ma telefonami i 3ma kartami w Play fresh oraz w Play abonament.
    Problem od soboty (?).Telefon w do BOK - i odpowiedz "sprawdzamy problem,
    oddzwonimy" (czyli pani byla zdziwiona ze jest ten problem). Oczyiscie nie
    oddzwonili od soboty.
    Czy ktos zaobserwowal ten problem? (lokalizacja Krakow i Krosno, czyli
    problem raczej nie kwestia jednego btsa)

    Pozdrawiam
    Gab

  • 2. Data: 2009-04-19 21:12:36
    Temat: Re: Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Gabriel Buchala pisze:
> [...]
    > Czy ktos zaobserwowal ten problem? (lokalizacja Krakow i Krosno, czyli
    > problem raczej nie kwestia jednego btsa)

    "Pół-operator" Play ma podpisaną umowę z Plusem tylko na GSM, a
    "videocalls" idą po UMTS. Nie dziwię się, że nie informują o tym;)

    W BOK pieprzą głupoty ( jak to w BOK zresztą przeważnie ) Sprawdzają
    chyba poziom swojej głupoty i doliczyć się nie mogą, tak duży iloraz im
    wyszedł;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-04-19 21:29:24
    Od: "Szalony " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dla mnie to zadna nowosc - ze czesc uslug nie dziala w roamingu Plusa :) i nie
    ma co piany bic i dzwoinic do BOK Play na marne bo Play robi to celowo i o
    wszystkim wie :) Co do umts to sam zastanawiam sie na jakiej zasadzie
    -"umowie" dziala roaming Play w Plusie bo tak naprawde to podobno tylko na gsm
    umowa byla podpisana ... wiec nie zdziwi mnie jak kiedys uzytkownicy Play
    straca dostep calkowicie do sieci 3G Plusa ;) bo na dzis to wyglada tylko na
    dobra wole Plusa ze do swojej sieci 3G Playowcow wpuszcza ;)

  • 4. Data: 2009-04-20 07:05:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Gabriel Buchala" news:gsg32j$jua$1@news.onet.pl

    [ciach]

    Ja z tego miejsca chciałem się tylko zapytać gdzie są wszyscy, pryszczaci
    fanboje Play'a? :)
    W tym temacie jakoś wcale ich nie wydać?
    Gdzie są te poemy pochwalne na cześć wspaniałego operatora?

    :)

  • 5. Data: 2009-04-20 07:31:11
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Gabriel Buchala pisze:
> [...]
    > Czy ktos zaobserwowal ten problem? (lokalizacja Krakow i Krosno, czyli
    > problem raczej nie kwestia jednego btsa)

    Coś mi się wydaje, że problem nie dotyczy tylko wideorozmów. Mój
    szwagier zmienił sobie telefon na play i od tego momentu stał się trudno
    uchwytny. Ciągle poza zasięgiem i włącza się pleyowa poczta głosowa. A
    potem się tłumaczy, że telefon miał włączony, był w zasięgu i pewnie ja
    coś skopałem.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 6. Data: 2009-04-20 08:21:37
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Gabriel Buchala" <g...@l...de> napisał
> [...]
    > dzwonieniie video.
    > -. standardowe uslugi - zwykly call, SMS, MMS dziala normalnie.

    Tak. Od zawsze tak było. Czyżbyś znalazł w regulaminie świadczenia usług
    telekomunikacyjnych Play, że gwarantują zestawienie połączenia video w sieci
    innej niż swoja? O ile w ogóle cokolwiek gwarantują...

    Maciek.

  • 7. Data: 2009-04-20 08:25:42
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > "Pół-operator" Play ma podpisaną umowę z Plusem tylko na GSM, a
    > "videocalls" idą po UMTS. Nie dziwię się, że nie informują o tym;)

    Bzdura. Pop ierwsze to odbywałem videorozmowy jak jeszcze nie było
    nadajników Play, a po drugie to normalnie korzytam z UMTS Plusa.

  • 8. Data: 2009-04-20 08:49:22
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > Czy ktos zaobserwowal ten problem? (lokalizacja Krakow i Krosno, czyli
    > problem raczej nie kwestia jednego btsa)

    Potwierdzam u mnie też nie działają videorozmowy w roamingu 3G Plusa.
    Natomiast połączenia głosowe działają bez problemu. Ustawiam na sztywno 3G
    Playa i wtedy wykonuje videorozmowy.

  • 9. Data: 2009-04-20 08:54:50
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    tomek pisze:

    > Potwierdzam u mnie też nie działają videorozmowy w roamingu 3G Plusa.
    > Natomiast połączenia głosowe działają bez problemu. Ustawiam na sztywno
    > 3G Playa i wtedy wykonuje videorozmowy.

    http://di.com.pl/news/26351,0,Wideorozmowa_w_Play_da
    rmowa.html
    <cytat> W ramach usługi klienci wspomnianego operatora mogą korzystać z
    darmowych połączeń wideo w ramach całej sieci. Jedynymi warunkami jakie
    musi spełniać klient, aby korzystać z takich połączeń to znaleźć się w
    zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4 i wybrać numer do osoby, która
    również korzysta z sieci Play. Należy jednak pamiętać, że usługa rozmów
    wideo jest możliwa jedynie w zasięgu nadajników Play, zaś promocja nie
    obejmuje połączeń w ramach roamingu krajowego Plusa. <koniec cytatu>

  • 10. Data: 2009-04-20 09:01:22
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hephalump" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > możliwa jedynie w zasięgu nadajników Play, zaś promocja nie obejmuje
    > połączeń w ramach roamingu krajowego Plusa. <koniec cytatu>

    Ale to dotyczy darmowych połączeń video, a nie połączeń w ogóle. Ja jakiś
    rok temu wykonywałem połaczenia video w oparciu tylko o roaming Plusa.
    Później juz nie próbowałem.