  • 1. Data: 2009-04-19 20:41:04
    Temat: play a smsy
    Od: "Tomasz Gębala" <l...@p...onet.pl>

    czy w playu również w taryfach abonamentowych minuty są wymienne na smsy w
    ramach abonamentu ?

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek

  • 2. Data: 2009-04-19 21:06:56
    Temat: Re: play a smsy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomasz Gębala" napisał:

    > czy w playu również w taryfach abonamentowych minuty są wymienne
    > na smsy w ramach abonamentu ?

    To trochę nie tak. W ramach abonamentu jest pakiet złotówek, które wydajesz
    zgodnie z cennikiem dla danej wysokości abonamentu na rozmowy, SMS-y, MMS-y
    i wideorozmowy. Tylko na połączenia GPRS ich nie można przeznaczyć,
    przynajmniej w nowych taryfach OnePlay. Duży minus za to.
    Natomiast "bonusy" z akcji "Zbieraj minuty" AFAIR nie są wymienialne (nie
    korzystam z tego), ale wszystko to możesz sprawdzić na stronach Play.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-04-19 21:13:49
    Od: "Tomasz Gębala" <l...@p...onet.pl>

    bo podają np. że w taryfie firmowej 25 jest 70 min połaczeń, ale nie piszą
    nic w temacie ich wymienności na smsy

  • 4. Data: 2009-04-19 21:25:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomasz Gębala" napisał:

    > bo podają np. że w taryfie firmowej 25 jest 70 min połaczeń, ale nie piszą
    > nic w temacie ich wymienności na smsy

    A, w firmowej to inna para kaloszy, tam faktycznie SMS-y, MMS-y i GPRS jest
    poza abonamentem, w dodatkowych pakietach. Ciekawe jak wideorozmowy, nie
    mogę teraz pobrać regulaminu bo reinstaluję Acrobata coby wreszcie tego
    PIT-a bez internet wysłać ;->

    JoteR