  • 1. Data: 2009-02-10 05:28:23
    Temat: Może komuś sie przyda - prosty layout www w PSD
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Robiłem na themeforest.net ale uznali że jest zbyt minimalistyczne, więc
    oddaje za darmoche,

    Podgląd:
    http://vcore.pl/simpletheme/preview.jpg
    http://vcore.pl/simpletheme/6_layers.jpg

    Tu spakowany PSD:
    http://vcore.pl/simpletheme/st.zip ( ~7mb po wypakowaniu ~40mb )

    Użyta czcionka Myriad Pro,

    Udostępniam za darmo jak wczesniej wspomniałem, jedyny warunek to to aby
    po modyfikacji czy konwersji do (x)HTML nie pojawiło się na themeforest

    Pozdrawiam,
    --
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl