  • 1. Data: 2012-10-07 19:50:31
    Temat: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: atm <...@v...pl>

    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=22328:samsung-zaprezentuje-mniejsza-wersj
    e-galaxy-s-iii&catid=49:sprzet&Itemid=91
    Bylaby to mila jaskolka. Choc z drugiej strony SGS3 nie oferuje mi
    niczego co sklonilo by mnie do przesiadki z SGS2.

  • 2. Data: 2012-10-07 20:20:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "atm" napisal:

    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=22328:samsung-zaprezentuje-mniejsza-wersj
    e-galaxy-s-iii&catid=49:sprzet&Itemid=91
    > Bylaby to mila jaskolka.

    I kolejny casus belli. Ekran 4 cale? Toz to swietokradztwo. iPrawnicy
    nie popuszcza.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-10-07 22:16:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.10.2012 19:50, atm pisze:
> [...]
    >
    > Bylaby to mila jaskolka. Choc z drugiej strony SGS3 nie oferuje mi
    > niczego co sklonilo by mnie do przesiadki z SGS2.
    sraty pierdaty, jeżeli pozwolisz że tak się odniosę do tytułu Twojego
    posta, a nie do treści. jeśli autor artykułu miałby dostać telefon
    porównywalny parametrami do sg2, ale do wyboru większy lub mniejszy
    ekran w identycznej obudowie, to wybierze... no właśnie. może telefony
    są za duże, ale nie ekrany.
    motorola
    http://www.gsmarena.com/motorola_a920-517.php
    jakoś mnie i innym kieszeni nie urwała, a teraz nagle lament, bo niema
    się do czego przyczepić
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-10-07 22:26:00
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-07 22:16, ToMasz wrote:
> [...]
    > http://www.gsmarena.com/motorola_a920-517.php
    > jakoś mnie i innym kieszeni nie urwała, a teraz nagle lament, bo niema

    Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem, jestes happy z obecna tendencja do
    wyrobu ceramicznych elementow pokrycia dachowego? Niemal co premiera to
    nastepna wielkosc. Niebawem zostanie przekroczona bariera 5". Jesli
    zalezy mi na komfortowym korzystaniu z www, graniu czy cokolwiek innym
    skorzystam z PCta lub iPada. Od telefonu oczekuje funkcji smartfonu
    polaczonych z kieszonkowa mobilnoscia, obecne dachowki przestaja
    spelniac drugi warunek. Poza tym niech sobie istnieja, jednak oczekuje
    ze producenci zaoferuja te same parametry z ekranem 4".
    Co do samej obudowy: swietne proporcje ekranu do dl/szer ma Motorola
    Defy: jest znaczaco krotsza od Nokii N8 majac jednoczesnie wiekszy ekran
    3,7" vs 3,5"

  • 5. Data: 2012-10-07 23:01:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem, jestes happy z obecna tendencja do
    > wyrobu ceramicznych elementow pokrycia dachowego?
    nie. ja jakiś taki dziwak jestem, że akceptuje całe udziwnione
    otoczenie, do momentu aż ktoś nie zacznie gadać że kupa pachnie. Może mu
    się ten zapach podobać, ale ona nie pachnie jak kwiaty tylko jak gówno.
    Tak więc, jeśli ktoś marudzi że ekran jest za duży, to co mu to
    przeszkadza. Telefon może być duży lub nie, a nie jego ekran. To w wielu
    wypadkach idzie w parze, ale wspomniana przezemnie motorola a920 jest na
    jednym końcu, defy/defy+ na drugim.

    > Defy: jest znaczaco krotsza od Nokii N8 majac jednoczesnie wiekszy ekran
    > 3,7" vs 3,5"
    trafiłeś w 10tkę.

    Ja mam Arca 125mm w pomarańczowym kondonie, i w ręce moje żony
    rzeczywiście wygląda jak dachówka Jopka. Kupiłem "definkę" (19mm
    mniejsza), ale jak coś mam na niej wyklikać to już gdzieś tam oko widzi
    że ekran jest mniejszy, że na4.3 cala to by było większe. Oczywiście to
    subiektywne odczucie, bo na 2.8 cala też się dawało, ale jednak wolę na 4.3
    ToMasz

    PS 10 cali tableta to dopiero problem, bo nieda się w poziomie pisać
    kciukami. na 10 palców za mały, trzeba prawie kilogram trzymać w jednej
    ręce, pisać jednym palcem drugiej ręki. Tak więc pisanie albo w pionie,
    albo na kolankach....

  • 6. Data: 2012-10-07 23:07:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 23:01:21 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > kciukami. na 10 palców za mały, trzeba prawie kilogram trzymać w jednej
    > ręce, pisać jednym palcem drugiej ręki. Tak więc pisanie albo w pionie,

    Pszemolisz.
    http://static1.businessinsider.com/image/4ded31f6ccd
    1d5f87d320000-400-300/new-split-keyboard.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2012-10-08 00:40:06
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 07.10.2012 o 20:20 JoteR <j...@p...pl> pisze:

    article&id=22328:samsung-zaprezentuje-mniejsza-wersj
    e-galaxy-s-iii&catid=49:sprzet&Itemid=91

    > I kolejny casus belli. Ekran 4 cale? Toz to swietokradztwo. iPrawnicy
    > nie popuszcza.

    Dokładnie :) Bo czy to nie czasem żaden głos rozsądku, a odpowiedź na
    premierę piątki? Zresztą pewnie jedno i drugie.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 8. Data: 2012-10-08 08:29:44
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.10.2012 23:07, Waldek Godel pisze:

    > Pszemolisz.

    wypraszam sobie takie ciężkie epitety pod moim adresem
    :)
    > http://static1.businessinsider.com/image/4ded31f6ccd
    1d5f87d320000-400-300/new-split-keyboard.jpg
    tego mi właśnie było trzeba. Ty jak zwykle wszystko wiesz, rzadko powiesz..

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-10-08 10:53:24
    Od: Salata <s...@n...interia.nospam.pl>

    On 2012-10-07 18:50, atm wrote:
> [...]
    >
    > Bylaby to mila jaskolka. Choc z drugiej strony SGS3 nie oferuje mi
    > niczego co sklonilo by mnie do przesiadki z SGS2.

    Tylko nalezy sie spodziewac ciec. Wydaje mi sie, ze bedzie to taki SG
    Advance 2. Ciekawe na jakich elementach ksiegowi poloza lapy. Mam
    nadzieje, ze zostawia Exynos'a i nie zastapia go innym SoC. Pamieci tez
    sie oberwie pewnie. Najbardziej sie jednak obawiam ciecia baterii. Mam
    nadzieje,ze nie wlaza tam jakiejs 1350-tki. Motorola zdolala w Razr M
    upchnac 2000mAh, co nie zmienia faktu, ze na niewiele sie to wg testow
    zdalo.
    Cena wg plotek to w okolicach 250Euro. Wiec przepasc pomiedzy nim a
    SGS3. Nie spodziewam sie w kazdym badz razie niczego, chociaz forma SGS3
    bardziej mi sie podoba od SGS2.

    Pozdr
    Marcin

  • 10. Data: 2012-10-08 12:19:56
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > przeszkadza. Telefon może być duży lub nie, a nie jego ekran. To w wielu
    > wypadkach idzie w parze, ale wspomniana przezemnie motorola a920 jest na

    ToMasz, no przeciez to oczywista oczywistosc, ze problemem jest zbyt
    duzy telefon a nie ekran jednak oba elementy sa bezposrednio powiazane
    we wspolczenych smartfonach.
    Jesli wskazesz mi telefon obecny na rynku z wyswietlaczem 4,8" i body
    Defy - biore.

    > trafiłeś w 10tkę.

    Tyle, ze nawet Defy obejmuje "prawo zachowania masy". Jesli przylozysz
    do SGS2 to Defy okaze sie ok. ponad 1/3 grubsza. Cos za cos.

> [...]
    > subiektywne odczucie, bo na 2.8 cala też się dawało, ale jednak wolę na 4.3

    Ja tez wole, ale nie lubie nosic dachowek po kieszeniach.
    Chce miec po prostu wybor. Obecnie go nie ma.