  • 91. Data: 2014-06-15 12:32:04
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Na pierwszym pojawiła się informacja że rząd po zajebaniu pieniędzy z
    >funduszy emerytalnych zażyczył sobie aby >ostoja złotówki i kapitalizmu z
    >Polsce czyli bank centralny się skurwił i finansował deficyt budżetowy.
    >Szef banku że >ok pod warunkiem że ktoś zostanie ujebany. A minister od msw
    >stwierdził że z Polski została nazwa na mapie >Świata.

    Bo to Nogal ich nagral :)

  • 92. Data: 2014-06-15 14:07:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-15 10:44, Użytkownik depros napisał:

    > Agentura;/
    > Siedzą dwie świnie w ubojni. Jedna tylko żre i śpi, druga często rozmyśla.

    Zamiast cytować idiotów poszukaj jakiejś mądrej książki i sprawdź
    do czego służy ubojnia a do czego chlewnia.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2014-06-15 14:16:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-15 08:16, Użytkownik Iguan_007 napisał:

    > Czego nie rozumiesz w ponizszych zdaniach?
    >
    > CW:"I tak oto dzieci tvnu i onanetu dotarly na pms, zobaczcie jak latwo zrobic
    ludziom wode z mozgu wszak w PL sami zboczency i zlodzieje samochodow"

    > I:"Rozpedziles sie. A wiec ani nie czytam Onetu, ani nie mam TVNu".
    >
    > Jak mam Ci prosciej wyjasnic, ze cos co tam pokazano w polskiej telewizji (ktorej
    nie ogladam) nie jest przyczyna mojej niecheci do zamykania trzylatka w samochodzie?

    > Zreszta CW probuje nieudolnie manipulowac tym co napislem. Ja nigdzie nie
    twierdzilem, ze "w PL sa sami zboczency i zlodzieje samochodow".
    > Co nie znaczy jednak, ze nie ma ich wcale (zostawiasz samochod otwarty czy zamykasz
    na klucz?). Jesli ktos nie zyje w jaskini to prawdopodobnie wie, ze zaczepki
    pijakow/cpunow czy kradzieze/pozary samochodow zdarzaja sie jednak dosc czesto.
    > Zamkniety w samochodzie 3 latek nie bedzie w stanie zareagowac adekwatnie do
    zaistnialej sytuacji. Zamykajac go bezmyslnie w samochodzie przedklada sie swoje
    wygodnictwo nad jego bezpieczenswto i tyle.

    Ty faktycznie nie masz i nie miałeś dzieci.
    Matka z dzieckiem czy dwoma na parkingu przed apteką:
    Ma pięć minut wyładowywać dzieci i wózki czy zamknąć dzieci na
    trzy minuty i podskoczyć do apteki po potrzebny środek ?
    A samochód trzeba koniecznie zamknąć na klucz, dla bezpieczeństwa
    dzieci. I wie to każdy rodzic.
    I takich przykładów można podawać setki.
    A kretyn przyjdzie i wybije szybę bo:
    1. wolno to zrobić
    2. bo w TV inni kretyni do tego namawiali.
    A potem będzie zdziwiony jak w sądzie przegra sprawę o
    odszkodowanie za niepotrzebne zniszczenia.
    A sprawę przegra bo właścicielka pojazdu udowodni ile dzieci
    były zamknięte i nawet najgłupszy sąd nie uwierzy że były
    przez te trzy minuty siedzenia w samochodzie zagrożone przegrzaniem.

    > Da sie to ustawic w Google?

    A nie potrafisz używać nic innego ?
    Naucz się albo będziesz traktowany jak potencjalny idiota
    który nie jest w stanie użyć innego.

    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2014-06-15 15:32:22
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 14:16:49 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    >

    > A nie potrafisz używać nic innego ?
    >
    > Naucz się albo będziesz traktowany jak potencjalny idiota

    Ty też możesz użyć innego co poprawnie wyświetla wszystko co jest na grupach
    napisane, bez względu na to z jakiego czytnika wyszło. Coraz więcej ludzi korzysta z
    googla bo to wygodne. Jak nie chcesz korzystać z googla to znajdź czytnik z nim
    bezproblemowo współpracujący.

  • 95. Data: 2014-06-15 18:58:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com>

    > Ja potrafie zostawic dzieci.

    Naprawde? 3 letnie? Sorry, ale jesli to nie prowokacja (a podejrzewam ze
    tak) to brakuje Ci elementarnej wyobrazni. Nie pomyslales, ze jak ty np.
    zaslabniesz czy zatrzasniesz sie w windzie to takie dziecko bedzie w tym
    samochodzie dalej siedzialo? ..
    --
    No właśnie, co jak zasłabnie w samochodzie :-)

  • 96. Data: 2014-06-15 19:00:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl

    > ps. Zawijanie wierszy coś ci blokuje czy tylko pokazujesz jak
    > głęboko masz w dupie innych grupowiczów ?

    Zawijanie jest po stronie czytającego. Po stronie piszącego jest niełamanie.
    No to nie łamie by można było zawijać. Wzorowo.

  • 97. Data: 2014-06-15 19:18:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Z drugiej strony za "komuny" dzieci same chodziły do podstawówki z kluczem
    > na szyi, bawiły się same na podwórku, po komunii same jeżdziły na rowerach
    > (często po drogach publicznych) a ulubioną placem zabaw była pobliska
    > budowa. Dzisiaj za to rodzice pewnie wyladowaliby w sądzie rodzinnym;)
    >
    > A jednak wszyscy z moich znajomych przeżyli (pomijając samobójstwa), a
    > osobiście słyszałem o jednym przypadku gdy dziecko zginęło w czasie takich
    > zabaw na moim 15 tysięcznym osiedlu w ciągu 20 lat. Więc nie
    > przesadzajmy - aczkolwiek ja bym 3 letniego dziecka tak nie zostawił.

    No tak, tak było ale ... dzisiaj właśnie jechałem samochodem i widzę małe
    dziecko przechodzące przez jezdnię samodzielnie i przypomniało mi się że jak
    byłem dzieckiem to właśnie w tym miejscu jakieś inne dziecko wpadło pod
    samochód. Też bym pewnie nie miał nic do powiedzenia gdyby mnie prawie nie
    dotknęło. Przeróżnych przykrych zdarzeń może całkiem sporo jest tylko o nich
    nie słychać w mieście tak jak np na wsi i dzisiaj bardziej słychać niż
    kiedyś bo gazet lokalnych więcej.

  • 98. Data: 2014-06-15 19:41:17
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 19:18:08 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > U�ytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > No tak, tak by�o ale ... dzisiaj w�a�nie jecha�em samochodem i widz�
    ma�e

    > dziecko przechodz�ce przez jezdni� samodzielnie i przypomnia�o mi si� �e
    jak

    > by�em dzieckiem to w�a�nie w tym miejscu jakie� inne dziecko wpad�o pod
    >
    > samoch�d. Te� bym pewnie nie mia� nic do powiedzenia gdyby mnie prawie nie
    >
    > dotkn�o. Przer�nych przykrych zdarze� mo�e ca�kiem sporo jest tylko o
    nich

    > nie s�ycha� w mie�cie tak jak np na wsi i dzisiaj bardziej s�ycha� ni�

> [...]

    Kiedyś widziałem taką scenkę. Na ulicy ok godz 20 zatrzymał się samochód i wysiadł z
    niego chłopaczek 8-10 lat. Poszedł w stronę sklepu. Po chwili z samochodu wysiał
    facet w wieku wskazującym ze jest ojcem chłopaczka. Szedł tak z 50 metrów za
    dzieckiem. Na ulicy pustawo. Przy chłopcu zatrzymał się przejeżdżający radiowóz.
    Wysiadło dwóch robokopów i zagadnęli coś do chłopaczka. Podbiegł ojciec czy opiekun.
    Tak go zjebali na funty że zmalał o połowę. Było to w Londynie. Zapytałem
    zaprzyjaźnionego aborygena o co chodzi. On że u nich takie prawo. Dziecko do
    określonego wieku nie może być bez bezpośredniej opieki na ulicy. Za złamanie tego
    prawa jakieś poważne sankcje są przewidziane.

  • 99. Data: 2014-06-15 20:27:28
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, June 15, 2014 10:16:49 PM UTC+10, RadoslawF wrote:

    > Ty faktycznie nie masz i nie miałeś dzieci.

    Szklana kula do naprawy.

    > Matka z dzieckiem czy dwoma na parkingu przed apteką:
    > Ma pięć minut wyładowywać dzieci i wózki czy zamknąć dzieci na
    > trzy minuty i podskoczyć do apteki po potrzebny środek ?

    1. Jesli naprawde idziesz na 3 minuty to trzylatek wozka nie potrzebuje. Bedzie
    maszerowal. Ile czasu potrzebujesz zeby mu otworzyc dzrzwi i odpiac pasy?

    2. Wozka nie wyciaga sie 5 minut. A nawet gdyby tak to zbawia Cie te minuty? Dla
    glupich kilku minut bedziesz ryzykowal?

    > A samochód trzeba koniecznie zamknąć na klucz, dla bezpieczeństwa
    > dzieci.

    Nie do tego pisalem o zamykaniu na klucz. Wyzej sugerowano, ze Polsce nie sa "sami
    zboczency czy zlodzieje" wiec male dziecko mozna w samochodzie zostawic. Ale jakos
    laptopa sie na siedzeniu nie zostawia a i samochod (pusty) zamyka.

    Wiec jak to jest - o laptopa/samochod sie ludzie boja, o dziecko juz nie? Samochod
    zamykamy "na wszelki wypadek", dziecko zostawiamy "bo napewno nic sie nie stanie"?

    > A nie potrafisz używać nic innego ?
    > Naucz się albo będziesz traktowany jak potencjalny idiota
    > który nie jest w stanie użyć innego.

    Moze mniej agresji, potrafisz? Do czytania grupy korzystam z kilku urzadzen, w tym z
    telefonu. Wiec czytnik odpada. To nie moja wina, ze Twoj czytnik nie radzi sobie z
    Google.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 100. Data: 2014-06-15 20:35:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Iguan_007,

    Sunday, June 15, 2014, 8:27:28 PM, you wrote:

    > Szklana kula do naprawy.

    Tak twierdzisz?

    > 1. Jesli naprawde idziesz na 3 minuty to trzylatek wozka nie
    > potrzebuje. Bedzie maszerowal. Ile czasu potrzebujesz zeby mu otworzyc dzrzwi i
    odpiac pasy?

    A jeśli akurat zasnął? Wiele dzieci zasypia w samochodzie. Będziesz
    się szarpał z marudzącym 3-latkiem?

    [...]

    --
    Best regards,