  • 101. Data: 2014-06-15 20:37:37
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, June 16, 2014 2:58:00 AM UTC+10, John Kołalsky wrote:

    > tak) to brakuje Ci elementarnej wyobrazni. Nie pomyslales, ze jak ty np.
    > zaslabniesz czy zatrzasniesz sie w windzie to takie dziecko bedzie w tym
    > samochodzie dalej siedzialo? ..
    > --
    >
    > No w�a�nie, co jak zas�abnie w samochodzie :-)

    Nie przewidzisz wszystkiego, calkowicie sie zgadzam. Jak ktos ma pecha to i lyzka
    sobie oko wybije.

    Jak padniesz gdzies kolo dziecka to jest szansa, ze ktos kto Cie zauwazy lezacego na
    kierownicy/na chodniku nie zostawi tego trzylatka na samego sobie. Ale jak padniesz
    sam w srodku sklepu to szansa na to, ze ktos zacznie szukac Twojego samochodu jest
    minimalna. A trzylatek jest za maly zeby samodzielnie szukac pomocy "bo tata juz 2
    godziny nie wraca".

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 102. Data: 2014-06-15 20:47:31
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, June 16, 2014 4:35:03 AM UTC+10, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Tak twierdzisz?

    Masz: http://tinyurl.com/oycbf8b
    Wystarczy czy musze jeszcze skan certyfikatow urodzenia zalaczyc?

    > A je�li akurat zasn��? Wiele dzieci zasypia w samochodzie. B�dziesz
    >
    > si� szarpa� z marudz�cym 3-latkiem?

    Ja tak. A Ty rob co uwazasz.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 103. Data: 2014-06-15 21:46:36
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2014-06-15 19:41, k...@g...com pisze:

    > Kiedyś widziałem taką scenkę. Na ulicy ok godz 20 zatrzymał się samochód i wysiadł
    z niego chłopaczek 8-10 lat. Poszedł w stronę sklepu. Po chwili z samochodu wysiał
    facet w wieku wskazującym ze jest ojcem chłopaczka. Szedł tak z 50 metrów za
    dzieckiem. Na ulicy pustawo. Przy chłopcu zatrzymał się przejeżdżający radiowóz.
    Wysiadło dwóch robokopów i zagadnęli coś do chłopaczka. Podbiegł ojciec czy opiekun.
    Tak go zjebali na funty że zmalał o połowę. Było to w Londynie. Zapytałem
    zaprzyjaźnionego aborygena o co chodzi. On że u nich takie prawo. Dziecko do
    określonego wieku nie może być bez bezpośredniej opieki na ulicy. Za złamanie tego
    prawa jakieś poważne sankcje są przewidziane.

    Rozumiem, że za 50 lat kończymy zabawę w cywilizację i grzecznie masowo
    wymieramy. Z tego co widzę, to obecnie wychowuje się ludzi głupich
    (system edukacji, telewizja), leniwych (cały socjal), nieprzystosowanych
    do życia (chociażby właśnie prowadzanie 10 latka na smyczy po ulicy),
    goniących za szklanymi paciorkami (wszelkie smartfony, wypasione auta,
    telewizory) i im bardziej poniżej przeciętnej, tym lepiej. Miło mi było
    należeć do ostatniego normalnego pokolenia. Ostatni gasi światło!

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 104. Data: 2014-06-15 22:08:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com>

> [...]

    szukac Twojego samochodu jest minimalna. A trzylatek jest za maly zeby
    samodzielnie szukac pomocy "bo tata juz 2 godziny nie wraca".

    Pogubiłem się. Dziecko szuka taty w samochodzie bo nie wrócił do sklepu ?
    :-)

  • 105. Data: 2014-06-15 22:10:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A jeśli akurat zasnął? Wiele dzieci zasypia w samochodzie. Będziesz
    > się szarpał z marudzącym 3-latkiem?

    Dlugo jeszcze bedziecie to ciagnac ?
    Koles bedzie mial kiedys dzieci to zweryfikuje swoje poglady. Ja gdy nie
    mialem, tez wiele spraw wyobrazalem sobie inaczej :)

  • 106. Data: 2014-06-15 22:30:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >
    > --
    >
    > Pogubiłem się. Dziecko szuka taty w samochodzie bo nie wrócił do sklepu ?

    Nie, dziecko szuka taty w domu bo tata z kibla nie wyszedl, ale iguan jakby
    mial dziecko to by je do kibla zabral. Tylko kto by ich znalazl jakby tata
    zaslabl a mama za 2 godziny to nie wroci :)
    Ludzie litosci !

  • 107. Data: 2014-06-15 22:42:36
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 czerwca 2014 15:19:57 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > Na onanecie kolejny film. Jaki kurwa w policji jest teraz wersal. Dzień dobry. O
    samochód z przerobionymi numerami. Proszę jechać.

    Sukces policji na skalę galaktyczna. Złapali. Na razie pracują nad wytworzeniem
    negatywnych odczuć społecznych w stosunku do żaby. Znaleźli broń, kamizelkę
    kuloodporną. Jak bym się do komuny cofnął. Wtedy jak złapali takiego co handlował to
    w nocniku telewizyjnym pokazywali stoły z ułożoną w wachlarze papierkową kasą. Nic
    się kurwa nie zmieniło na korzyść. Propagandyści rodem z PZPR stosują sprawdzone
    metody żeby ukryć coś poważniejszego.