  • 1. Data: 2014-06-12 15:35:07
    Temat: Octavia 2.0 benzyna kombi i automat na dodatek
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    W związku z pretensjami ze strony domowników, że z "cywilnego" auta
    robię ciężarówkę, zdecydowałem się kupić jakieś używane coś, o
    zwiększonej pojemności bagażowej i stosownym do polskich dróg
    zawieszeniu. Trafił się sprzedający z Octavią 2.0, benzyna, z
    automatyczną skrzynią biegów, najazdem 170 tys. km. Te 2000 ccm i
    benzyna mi nie przeszkadzają, bo potrzebne mi auto na doraźne wypady "po
    cóś" w okolicy i raz na jakiś miesiąc w dłuższą trasę - ortopedycznego
    obuwia nie używam, więc zwiększone względem innych modeli, zużycie
    paliwa mnie jakoś nie odstrasza. No, kwestia - o ile, jest jak
    najbardziej istotna. ;-)
    Wiadomości na temat tego modelu - r.2000, SLX, automat, v=2000 ccm,
    kombi - w sieci za wiele nie ma, pomijając wikipedyczne, które z
    praktyką za wiele wspólnego nie mają. Miał ktoś może okoliczność z
    takimi wózkami - coś na temat skrzyni biegów, trudnego do kontrolowania
    zużycia paliwa, awaryjności? Generalnie pasowałoby mi - bo w stanie
    niezłym, niewytłuczone, bez pryszczy, wygląda na niemalowane (nie
    sprawdzane), komora i podwozie suche, kopytko jakies tam jest (żebym
    sraczki nie dostawał przy wyprzedzaniu jakiegoś Litwina).
    Ile u waszych mechaników kosztuje dla przykładu wymiana paska rozrządu w
    takim modelu?
    Kiedy wymienić pompę paliwa...

    Sorry - pytania się mnożą - ale taki mamy rynek, czy klimat. Whatever. :-)