  • Data: 2015-08-25 16:12:23
    Temat: Multimetry Kyoritsu
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!
    Stary multimetr za 20 PLN'ów odszedł po kilkunastu latach do
    krainy "niewysychających elektrolitów" i tak patrzę na multimetry i te
    Kyoritsu podobają mi się z jednego powodu bardziej niż inne, są zasilane
    paluszkami.
    Miał Ktoś z Was Szanowni Grupowicze z nimi kontakt? Zastanawiam
    się nad KEW 1009 ewentualnie KEW 1011, jest sens dopłácać do droższego?
    Zastosowania typowo hobbystyczne. Jakieś przetwornice do ledów i takie
    tam. chętnie bym się połasił na TRMS ale 450 to jak dla mnie za drogo.

    Bo(o)t manager