  • 1. Data: 2011-11-13 21:32:08
    Temat: Multiroom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W kablówce TESAT płace dodatkowe pieniądze za możliwość ogladania cyfrowej
    TV na więcej niżjednym odbiorniku.

    - kilka złotych miesięcznie za pakiet podstawowy
    - pakiety tematyczne (np. CANAL+, pakiet SPORT czy Dokument) muszę wykupić
    na każdy odbiornik osobno.

    Czy tzw multiroomy dają opcję darmowego oglądania wykupionych pakietów w
    więcej niż jednym pokoju?
    Czy te multiroomy są już standardardem czy może opcją luksusową?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 2. Data: 2011-11-13 22:11:38
    Temat: Re: Multiroom
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:13112011.789B34BE@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > na każdy odbiornik osobno.
    >
    > Czy tzw multiroomy dają opcję darmowego oglądania wykupionych pakietów w

    Darmowego nie, bo za usługę płacisz zazwyczaj.
    No i tuner drugi też musisz conajmniej wynająć.

    > Czy te multiroomy są już standardardem czy może opcją luksusową?

    W jakim sensie?
    Za darmo nie są chyba nigdzie, o ile się nie załapiesz na promocje.

  • 3. Data: 2011-11-13 22:52:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Darmowego nie, bo za usługę płacisz zazwyczaj.
    > No i tuner drugi też musisz conajmniej wynająć.

    > W jakim sensie?
    > Za darmo nie są chyba nigdzie, o ile się nie załapiesz na promocje.

    W mojej kablówce musiałbym zapłacic dodatkowo ok 60zł za drugi pokój.
    Jakie ceny obowiązują w konkurencji?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 4. Data: 2011-11-14 19:51:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > W mojej kablówce musiałbym zapłacic dodatkowo ok 60zł za drugi pokój.
    > Jakie ceny obowiązują w konkurencji?

    W Cyfrze 15-20 zł.
    Plus do 25 zł za wynajem drugiego dekodera.
    Czyli praktycznie niewiele mniej niż w kablówce, o ile dostajesz za free ten
    drugi dekoder.

  • 5. Data: 2011-11-14 21:52:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Plus do 25 zł za wynajem drugiego dekodera.
    > Czyli praktycznie niewiele mniej niż w kablówce, o ile dostajesz za

    zależy jaki masz pakiet.
    U mnie 60zł bo dodatkowo mam tylko canal i pakiet tematyczny.
    Gdybym tematycznych miał więcej, to kwota jeszcze by się zwiększyła.
    Ergo - podane przez ciebie ceny są dużo niższe.

    Dodatkowy dekoder - 5zł/m-c

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 6. Data: 2011-11-15 17:17:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > zależy jaki masz pakiet.
    > U mnie 60zł bo dodatkowo mam tylko canal i pakiet tematyczny.
    > Gdybym tematycznych miał więcej, to kwota jeszcze by się zwiększyła.
    > Ergo - podane przez ciebie ceny są dużo niższe.

    Ale co Cię tak dziwi?
    Kablówki mają swoje plusy (tani internet, brak użerania się z własną anteną
    sat) ale i minusy.
    Cena i brak wyboru jest jednym z minusów.

  • 7. Data: 2011-11-18 20:32:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Nov 2011 22:52:46 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Jakie ceny obowiązują w konkurencji?

    W UPC jest to 25 zł. za multiroom SD, multiroom HD to 26 zł, multiroom
    HD PVR 46 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280