  • 1. Data: 2011-11-14 09:41:00
    Temat: nadajnik ślęża
    Od: "hit\(wytnij to\)o...@o...pl" <hit(wytnij)okazja@o2.pl>

    nadajnik slęża wrocałw nadaje już jakiś czas stąd ponowię moje pytanie czy
    ktos z okolic kamiennej góry boguszowa odbiera programy cyfrowe z tego
    nadajnika
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-14 12:27:55
    Temat: Re: nadajnik ślęża
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-11-14 10:41, hit(wytnij to)o...@o...pl pisze:
    > nadajnik slęża wrocałw nadaje już jakiś czas stąd ponowię moje pytanie czy
    > ktos z okolic kamiennej góry boguszowa odbiera programy cyfrowe z tego
    > nadajnika
    > Pozdrawiam

    czego sam nie sprawdzisz?
    to nie jest daleko, a moc nadajnika jest duża.
    wg mnie nie powinno być najmiejszych problemów

  • 3. Data: 2011-11-14 19:24:43
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    No właśnie nic nie odbieram ,mam do nadajnika ok 100 km
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-11-18 10:16:37
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 14 Nov 2011 20:24:43 +0100, "Domator" <j...@g...pl> wrote:

    >No właśnie nic nie odbieram ,mam do nadajnika ok 100 km

    na drucie to pewnie tego nie zlapiesz, bo wg mnie to juz spory
    kawalek. Musisz sprawdzic antene - musi to byc antena kierunkowa o
    sporym zysku i bardzo dobrym (krotkim kablu), bo nadajnik pracuje na
    58k z moca 50kW.

    Kup sobie moze antene TriDigit, bo ona ma dosyc rowna charakterysytke
    wzgl. kanalow na poziomie 15-16dB zysku i bezposrednio kablem zejdz do
    tv (bez zwrotnic, rozdzielaczy itp). Jak zlapiesz to wtedy mozesz
    probowac dzielic sygnal, dodawac inne kierunki. Do tego "lekki"
    wzmaczniacz pare dB (aby ew. zniwelowac straty na kablu). Jak
    uruchomia pozostale muxy ze Slezy tez bedzie dobra. Poza tym taka
    antena pozwoli ci troche "potestowac" inne muxy w okolicy.

    --
    ThinkXtra