  • 1. Data: 2009-12-29 10:26:51
    Temat: Top Secret :-)
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    "Tajny raport TVP - czterech z siedmiu kolejnych porannych wydań
    gdańskiej "Panoramy" nikt nie oglądał."

    http://wyborcza.pl/1,75248,7403485,Szkoda__ze_panstw
    o_tego_nie_widza__w_TVP_Gdansk_.html

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2009-12-29 12:07:58
    Temat: Re: Top Secret :-)
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 29 Dec 2009 11:26:51 +0100, BoDro <b...@l...pl> wrote:

    >"Tajny raport TVP - czterech z siedmiu kolejnych porannych wydań
    >gdańskiej "Panoramy" nikt nie oglądał."
    >
    >http://wyborcza.pl/1,75248,7403485,Szkoda__ze_panst
    wo_tego_nie_widza__w_TVP_Gdansk_.html

    nie martwcie sie - niedlugo wszystkie telewizory beda mialy kanal
    zwrotny (DLN'a, DLNA.....lub cos podobne) i beda musialy raportowac co
    ogladacie (szpiegowac widza) i wtedy wyniki beda lepsze....

    Ja uwazam, z tvp info to dobry kanal - lepszy od tvn24 i polsat news.
    Kilka razy lepszy.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-12-29 14:16:23
    Od: "Ktos" <n...@n...net>

    Jako telewidz z regionu, czasami oglądam Panoramę i muszę powiedzieć, że po
    kilku minutach przełączam TV na inny kanał.
    Ponieważ TVP3/Info jest jedynym kanałem nadającym wiadomości regionalne/
    miejskie, to oczekuję od Panoramy głównie informacji lokalnych:
    -o inwestycjach w moim mieście/regionie (lub ich braku)
    -o stanie dróg i remontach
    -o sytuacji na rynku pracy i ekonomicznej
    -o planowanych budowach osiedli ,dróg
    -o ...... i można mnożyć przykłady.
    -reportaży i informacji o 'eventach' i planowanych koncertach,itp.

    Tymaczasem serwowany jest nam półgodzinny super-gniot, gdzie wszystkie takie
    informacje zajmują może 3 minuty, czasami mniej, a reszta to reklamy i
    straszliwie nudne dyskusje polityczne.

    Tą sytuację 'dobija' jeszcze to, że w każdym wydaniu są emitowane DOKŁADNIE
    te same informacje i materiały.

    Nie chcę robić nikomu reklamy , ale jak czasami przełączam na stację 'TVN
    Warszawa' to myślę" dlaczego u nas Telewizja Polska nie może zrobić czegoś
    podobnego? Ludzi ma pewnie z 5-10 razy tyle, co TVN Warszawa, więc
    reporterzy powinni być niemal natychmiast tam, gdzie się coś dzieje w
    regionie, a nie grzać ciepłe krzesełka.

    Naprawdę, żal d... ściska patrząc na marnowany potencjał ludzki i sprzętowy,
    który produkuje taki 'gniot'.

    Na pocieszenie: odbieram też lokalne wydania TVP Olsztyn- tam wcale nie
    lepiej. No, ale mała to pociecha.

  • 4. Data: 2009-12-29 14:58:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Dec 2009 15:16:23 +0100, "Ktos" <n...@n...net> wrote:

    >Na pocieszenie: odbieram też lokalne wydania TVP Olsztyn- tam wcale nie
    >lepiej. No, ale mała to pociecha.

    Wychodzi na to, że ośrodek poznański jest super i wybija się ponad
    przeciętną. Bo w Warszawie TVP Info to dno kompletne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2009-12-29 18:29:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.12.2009 13:07, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > ogladacie (szpiegowac widza) i wtedy wyniki beda lepsze....
    >
    > Ja uwazam, z tvp info to dobry kanal - lepszy od tvn24 i polsat news.

    ja przy nim mogę jedynie zasypiać ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 6. Data: 2009-12-30 00:13:59
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 29 Dec 2009, a...@p...pl wrote:

    | nie martwcie sie - niedlugo wszystkie telewizory beda mialy kanal
    | zwrotny (DLN'a, DLNA.....lub cos podobne) i beda musialy raportowac co
    | ogladacie (szpiegowac widza) i wtedy wyniki beda lepsze....

    czyli bedzie: TV Trwam 1, TV Trwam 2, ..., TV Trwam 6, TV Trwam Info,
    ..., TV Trwam Meteo, ..., ze wzgledu na duza ogladalnosc

    > wszystkie telewizory ...
    nie tylko

    juz to maja NMT, np. QNAP NMP-1000 (YouTube),
    radio internetowe, np. Maximum MR-2000:
    http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=6&id=1201
    gdzie musisz sie zarejestrowac i zaprenumerowac kanaly,

    lepsze DVD, ...

    internet i komorki to fajna rzecz

    jp