  • 1. Data: 2010-11-23 19:56:16
    Temat: Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    Witam

    Naprawdę to jest chore, żyjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie można
    nazwać tego co wyprawia się w tym kraju.
    Pseudo-straż gminna znalazła sposób na zarobek. Oczywiście wszystko
    pod pseudo-płaszczykiem rzekomej poprawy bezpieczeństwa.

    Tylko od czego jest policja drogowa, czy już za mało wystawiają
    mandatów? Przekroczyłem prędkość o 17km/h 50/67, kara to 100zł i 2pkt
    karne. Po 2 miesiącach od zajścia otrzymałem pocztą list ze zdjęciem z
    fotoradaru oraz pismo, w którym proszą o odesłanie załączonego druku z
    wypełnionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kierującego.

    Okazuje się, że radarze już nawet pisano
    http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/42593,gmina-rze
    czenica-straz-gminna-zarabia-na-fotoradarze-i,id,t.h
    tml

  • 2. Data: 2010-11-23 20:04:51
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    Cholera a jakos w DE sie wszyscy pilnuja predkosci i jakos im to nie
    przeszkadza :P

    A propo nagonki medialnej to jutro w Uwadze TVN bedzie wlasnie i gminach z
    fotoradarami.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-11-23 20:18:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Okazuje się, że radarze już nawet pisano
    > http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/42593,gmina-rze
    czenica-straz-gminna-zarabia-na-fotoradarze-i,id,t.h

    Jeśli zdjęcie jest od tyłu, to sprawę masz wygraną bez żadnych kosztów.
    Twoim obowiązkiem jest podać komu użyczyłeś samochód. Jeśli to podasz - nikt
    nie ma prawa karać Cię za złamanie paragrafu dot zatajenia danych. Przepis
    ten nie nakazuje wskazać kierującego - to jest nadinterpretacja straży.

    Podajesz więc zgodnie z prawdą, że tego dnia pojazd był użyczony Tobie oraz
    Twojej żonie/mamie/tacie i że nie pamiętasz, kto akurat o tej godzinie
    kierował (kto by to pamiętał po takim czasie). Możesz dodać, że prosisz o
    zdjęcie z przodu, które na pewno pomogłoby odświeżyć Twoją pamięć.

    Między nami mówiąc to skurwysyństwem ze strony straży jest przysyłanie zdjęć
    wykonanych od tyłu. Zdjęcia te powinny trafiać od razu do kosza.

  • 4. Data: 2010-11-23 20:23:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 20:18:01 +0100 osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

    > Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości grup
    d...@g...googlegroups
    .com...

> [...]
    > straży.
    >
    > Podajesz więc zgodnie z prawdą, że tego dnia pojazd był użyczony

    jeżeli pytają o kierującego to nic nie musisz odpowiadać bo to pytanie
    nie może zostć zadane. A o to komu był uzyczony nie zapytali wię to ich
    problem. Odpowiada się dokładnie na zadane pytania.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-11-23 20:26:24
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 23 Lis, 20:18, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    > ten nie nakazuje wskazać kierującego - to jest nadinterpretacja straży.

    Niestety zdjęcie jest typowe, zrobione od przodu + zoom twarzy (nie
    wiedziałem, że taki przystojny jestem gdy prowadzę :)

> [...]
    > kierował (kto by to pamiętał po takim czasie). Możesz dodać, że prosisz o
    > zdjęcie z przodu, które na pewno pomogłoby odświeżyć Twoją pamięć.

    Jestem niestety bliski wyczerpania limitu posiadanych punktów karnych
    więc będę zmuszony poprosić kogoś z rodziny o przyjęcie tego
    mandatu ;/

    > Między nami mówiąc to skurwysyństwem ze strony straży jest przysyłanie zdjęć
    > wykonanych od tyłu. Zdjęcia te powinny trafiać od razu do kosza.

    Skurwysyństwem jest przysyłanie zdjęć od straży gminnej, której
    obowiązkiem powinno być pilnowanie porządku, a nie zabawa w policję
    drogową w jakieś zabitej dechami pipidówie, gdzie połowa wiochy leży
    zapruta w przydrożnym rowie.

  • 6. Data: 2010-11-23 20:29:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-23 20:04, Adam Szewczak pisze:

    > Cholera a jakos w DE sie wszyscy pilnuja predkosci i jakos im to nie
    > przeszkadza :P

    Gdzie?
    Bynajmniej w niemcowni sie specjalnie nie pilnuja.

    > A propo nagonki medialnej to jutro w Uwadze TVN bedzie wlasnie i gminach
    > z fotoradarami.

    Ta, robia nagonke jak juz i tak dni straznikow z fotoradarami sa policzone.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-11-23 20:30:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 11:26:24 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

> [...]
    > obowiązkiem powinno być pilnowanie porządku, a nie zabawa w policję
    > drogową w jakieś zabitej dechami pipidówie, gdzie połowa wiochy leży

    No i właśnie o to chodzi - wpadniesz w poślizg i do rowu, to pół wsi
    wymordujesz... ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-11-23 20:42:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqc.googlegroups.com...

    > Niestety zdjęcie jest typowe, zrobione od przodu + zoom twarzy (nie
    > wiedziałem, że taki przystojny jestem gdy prowadzę :)

    Nie unikniesz więc płacenia. Możesz jednak się stawiać i wtedy zapłacisz
    sądowi - czyli skarbowi państwa a nie straży, czyli gminie.

    > Jestem niestety bliski wyczerpania limitu posiadanych punktów karnych
    > więc będę zmuszony poprosić kogoś z rodziny o przyjęcie tego
    > mandatu ;/

    Możesz próbować iść na ugodę, czyli powiedzieć, że nie rozpoznajesz
    kierującego. Zapłacisz, ale punktów nie dostaniesz. W dodatku możesz się z
    nimi potargować sugerując, że jak się nie dogadacie, to kasa trafi do skarbu
    państwa. Im nie zależy na prawdzie. Zależy im tylko na pieniądzach.

  • 9. Data: 2010-11-23 20:42:05
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 23 Lis, 20:30, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Tue, 23 Nov 2010 11:26:24 -0800 (PST), Hautameki napisa (a):

    > No i w a nie o to chodzi - wpadniesz w po lizg i do rowu, to p wsi
    > wymordujesz... ;-)

    Z pożytkiem dla tych, którzy postanowili odpocząć od alkoholowego widu
    i pozostali w domostwach. Dostaną odszkodowania, za które będą mogli
    dalej pić : )

  • 10. Data: 2010-11-23 20:45:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:ich4bn$4j9$3@news.onet.pl>:

    > jeżeli pytają o kierującego to nic nie musisz odpowiadać bo to pytanie
    > nie może zostć zadane.

    Wczoraj takie pismo miałem w rękach (nie, nie do mnie). Najpierw pytają o
    kierującego, a dalej o tego komu pojazd został powierzony.

    > A o to komu był uzyczony nie zapytali wię to ich
    > problem.

    Raczej problem tych, którzy pisują na usenet, nie podając wszystkich
    szczegółów -- otrzymują odpowiedzi takie jak Twoja

    > Odpowiada się dokładnie na zadane pytania.

    Na dwa moje pytania, podające bardzo konkretne informacje nie raczył
    odpowiedzieć praktycznie nikt, gdy jedno z pytań ponowiłem po jakimś czasie,
    ukrywając kilka szczegółów, to się stado /odpowiadaczy/ rzuciło jak hieny na
    padlinę...

    A wracając do wątku, rozumiem, że sugerujesz odpowiedź w stylu:
    "Pocałujcie mnie w dupę, a i tak wam kierującego nie wskażę, a pojazd tego i
    tego dnia powierzyłem..." ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]