  • 1. Data: 2023-11-03 15:28:13
    Temat: Myjk! Czym jeździsz i ile rocznie?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    _

  • 2. Data: 2023-11-03 15:49:36
    Temat: Re: Myjk! Czym jeździsz i ile rocznie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 15:28, _Master_ pisze:
    > _

    Z tego co kojarzę miał mieć elektryka bo wystarczy każdemy, ale żona mu
    nie pozwoliła i kupił ekologicznego outlandera (z hybrydą). Potem mu
    chyba ukradli i znów kupił ekologicznego outlandera - nie wiem czy tym
    razem pytał żony czy żona mu po prostu wybrała. Także pamiętaj -
    elektryk powinien wystarczyć każdemu, no ale majk akurat jest wyjątkowy.

    Zresztą taka hipokryzja jest dość typowa - "czy drogowskaz koniecznie
    musi iść do miasta które wskazuje?";)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-11-03 18:28:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Nov 2023 15:28:13 +0100, _Master_

    > _

    tfojo staroo he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2023-11-03 18:34:50
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 3 Nov 2023 15:28:13 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

    > _

    Klasyczny przykład twojej głupoty, Master. Piszesz treść w temacie, temat
    pozostawiając pusty. Podobnych przykładów twojej głupoty nie sposób nawet
    zliczyć. A kto sieje wiatr, zbiera burzę.

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2023-11-04 15:30:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 18:34, Jacek pisze:
    > Klasyczny przykład twojej głupoty, Master. Piszesz treść w temacie, temat
    > pozostawiając pusty.

    Ty też w XXI wieku masz problem z odczytaniem danych z serwera news?

    Twoja nieudolność ma dezawuować moją krytykę sekty ekofaszystowskiej?

  • 6. Data: 2023-11-04 16:39:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Nov 2023 15:30:31 +0100, _Master_

    > Ty też w XXI wieku masz problem z odczytaniem danych z serwera news?

    Tępy ruski bocie, są zasady które obowiazują tutaj
    od ponad 30 (TRZYDZIESTU) lat, a ty nie potrafisz
    ich przyswoić i zastosować tłumacząc się XXI wiekiem.

    > Twoja nieudolność ma dezawuować moją krytykę sekty ekofaszystowskiej?

    I kolejna projekcja konfederackiego faszystowsko-socjalistycznego dzbana.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2023-11-04 16:56:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-11-04 o 16:39, Myjk pisze:
    > Sat, 4 Nov 2023 15:30:31 +0100, _Master_

    > I kolejna projekcja konfederackiego faszystowsko-socjalistycznego dzbana.

    Strasznie dużo dzbanów w tym wątku.

  • 8. Data: 2023-11-05 13:13:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 4.11.2023 o 16:56, cef pisze:

    > Strasznie dużo dzbanów w tym wątku.
    I jeszcze się licytują który większy :)
    --
    Janusz

  • 9. Data: 2023-11-05 16:44:39
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 5 Nov 2023 13:13:26 +0100, użytkownik Janusz napisał:

    > I jeszcze się licytują który większy :)

    A żaden nie sądzi że ten epitet mu się też należy :)

    --
    Jacek