  • 1. Data: 2023-11-03 10:23:28
    Temat: Myjk w całej okazałości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Czego nie rozumiesz, konfederacka kurwo? U was to chroniczne?
    W twoim kacapskim jest
    mizeria dlatego szerzysz te swoje konfederackie brednie.
    Problemy to ty masz z wydajnością zwojów mózgowych, bo elementarnej
    matematyki nawet nie ogarniasz. Masz tu, znowu, ktoś to zrobił za ciebie
    żebyś nie musiał się męczyć, konfederacki dzbanie:
    Tak, trzeba działać i tępić takie konfederackie kurwy jak ty, które ciągną
    m.in. na wschód żeby dalej jarać ruskie i turbańskie paliwka tudzież
    ichniejszy wodór,
    Czego nie rozumiesz, konfederacka kurwo? U was to chroniczne?
    Ty jesteś jakimś botem?
    Twoje odpowiedzi są najczęściej kompletnie z dupy.
    Śmierdzą mi twoje działania antypolskie, ruski agencie.
    Przyznaję, że takie konfederackie ruskie łajzy jak ty powinny być tam gdzie
    ich miejsce, czyli pod butem putina. Więc bierz dupę w troki i się tam
    wyprowadź, będziesz jeździł nic nie trującymi ładkami z normą ełuro2 do
    roku 2200 i kupował ruskie paliwko po 2,5zł/L. Czego tu nie rozumiesz,
    przecież to takie proste, banalne wręcz, rozwiązanie.
    Tobie już dawno mósk usmażyło.
    Napisała konfederacka kurwa, wyznawca, trujacej ludzi od lat, sekty
    spalinowej, głównie ruskiej.
    Krytykuję wszelkie przejawy ciągnięcia Polski na wschód, oraz wypisywania
    bzdur które taka konfederacka kurwa jak ty wypruwa z siebie bo "myśli" że
    ktoś ma jakiś genialny pomysł, który w praktyce jest tylko i wyłącznie
    nieużyteczną ciekawostką.
    Owszem, mam spory problem że takie ruskie konfederackie
    łajzy jak ty żyją w MOIM kraju i go zatruwają swoim
    słodkim pierdzeniem.
    które miały interes w tym aby elektromobilność nie zaistniała,
    tępa konfederacka kurwo.

    Wpisujcie miasta

  • 2. Data: 2023-11-03 10:56:15
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 3 Nov 2023 10:23:28 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

    > Czego nie rozumiesz, konfederacka kurwo?

    A czego się spodziewałeś? Masz wyjątkowo głupie poglądy na chyba wszystko
    a zwłaszcza na politykę i gospodarkę. Jak ci kilku mówi żeś pijany, idź
    lepiej spać.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-11-03 11:46:30
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.11.2023 o 10:23, _Master_ pisze:

    > Wpisujcie miasta

    Guantanamo.
    A Ty co, jakiś masochista że znajdujesz upodobanie w dyskusjach za
    agresywnymi chamami?

  • 4. Data: 2023-11-03 12:22:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-11-2023 o 10:56, Jacek pisze:

    > A czego się spodziewałeś? Masz wyjątkowo głupie poglądy na chyba wszystko
    > a zwłaszcza na politykę i gospodarkę. Jak ci kilku mówi żeś pijany, idź
    > lepiej spać.

    Odreagowuje rozpad czarno-brunatnej konfedery na kanapy:

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,303
    66112,konfederacja-zmaga-sie-z-problemami-z-tylnego-
    siedzenia-partia.html#do_w=46&do_v=979&do_st=RS&do_s
    id=1016&do_a=1016&s=BoxNewsImg4&do_upid=979_ti&do_ut
    id=30366112&do_uvid=1698999528460

  • 5. Data: 2023-11-03 14:11:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.11.2023 o 10:56, Jacek pisze:

    > A czego się spodziewałeś?

    Na grupie o samochodach w kontekście preferencji politycznych?

    > Masz wyjątkowo głupie poglądy na chyba wszystko
    > a zwłaszcza na politykę i gospodarkę.

    A które to są te słuszne i kto o tym decyduje?

    > Jak ci kilku mówi żeś pijany, idź lepiej spać.

    Na razie tych kilku, to jest w porywach dwóch, trzech elektrooszołomków.
    Bo oczywiście Jacek pozostaje bezstronny.

  • 6. Data: 2023-11-03 15:29:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 10:56, Jacek pisze:
    > A czego się spodziewałeś? Masz wyjątkowo głupie poglądy na chyba wszystko
    > a zwłaszcza na politykę i gospodarkę. Jak ci kilku mówi żeś pijany, idź
    > lepiej spać.

    Albo...

    Miliony much nie mogą się mylić.

    Bo ja poglądy mam i się ich nie wstydzę a nawet zgodnie z nimi głosuję

    A Ty?

  • 7. Data: 2023-11-03 15:35:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 11:46, Trybun pisze:
    > Guantanamo.
    > A Ty co, jakiś masochista że znajdujesz upodobanie w dyskusjach za
    > agresywnymi chamami?

    Lubię patrzeć jak wylewają bluzgi które potem będą czytać ich dzieci ;)

    Tak. Mam dziecko które wie co piszę i często dyskutujemy sobie dlaczego
    lewackie poglądy choć sprzeczne wewnętrznie i prowadzące do degeneracji
    i upadku społeczeństw a dłuższą metę, mają nadal tylu zwolenników. ;-)

  • 8. Data: 2023-11-03 18:27:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Nov 2023 10:23:28 +0100, _Master_

    > Wpisujcie miasta

    Warszawa!
    łżeKonfedera tu grubo poniżej swojej średniej

    Ps. zagotowałem ruskiego bota he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2023-11-03 18:36:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Nov 2023 15:35:44 +0100, _Master_

    > Lubię patrzeć jak wylewają bluzgi które potem będą czytać ich dzieci ;)

    Już ci kiedyś pisałem, konfederacka kurwo, że jeśli moje dzieci to
    przeczytają, to będą mi wdzięczne za tępienie takiej antypolskiej
    mendy jak ty. he he he

    > Tak. Mam dziecko które wie co piszę i często dyskutujemy sobie dlaczego
    > lewackie poglądy choć sprzeczne wewnętrznie i prowadzące do degeneracji
    > i upadku społeczeństw a dłuższą metę, mają nadal tylu zwolenników. ;-)

    Napisał faszystowski socjalista mehehe

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2023-11-04 15:27:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 18:27, Myjk pisze:
    > Ps. zagotowałem ruskiego bota he he he

    I dlatego używasz tyle słów uznawanych za obelżywe? ;-)