  • 81. Data: 2023-11-07 23:05:29
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-06 o 12:17, JDX pisze:
    > jest mądre czy głupie? ?

    Nawet fizycy teoretyczni nie wykluczają istnienia transcendencji ;-)

    Równania teorii względności są tak piękne...

    Ale... Ty chyba masz coś przeciwko religii. Każdej czy masz uraz do
    której konkretnej? ;-)

    A co myślisz o religii unijnych kurw które wierzą ze jak się UE ZESRA i
    przestanie wydalać... to mieszkając pod mostem będą dumni że nie
    przyczynili się do zagłady ludzkości ;-)

    Echhh... te religie. Mądre to czy głupie? ;-)

  • 82. Data: 2023-11-08 07:51:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 07.11.2023 23:05, _Master_ wrote:

    > Nawet fizycy teoretyczni nie wykluczają istnienia transcendencji ;-)

    No ale nie odpowiedziałeś na pytanie czy to jest mądre czy głupie, że
    Konfederacja, na którą jak mniemam głosowałeś, chce budować Wielką
    Polskę Katolicką. :-D

  • 83. Data: 2023-11-08 09:06:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 7 Nov 2023 23:00:03 +0100, _Master_

    > Aby jeździć na ekologicznym prądzie musisz mieć albo dwa elektryki albo
    > elektryka + akumulatory.

    To jest kolejna oczywista bzdura ruskiego trolla jak ty.
    W każdym wypadku elektryk wykorzystuje mniej lub więcej OZE,
    spaliniak (w tym lpg) nie wykorzystuje na żadnym etapie użytkowania.
    I nie trzeba mieć dwóch samochodów aby z OZE korzystać.

    > Cenowo Jeden hooooooj

    Nie musisz ukrywać swojej wulgarnej natury wypaczając język polski.
    Nie jesteś na fejsbóku czy w komentarzach onetu, tu ci nie odstrzelą
    komentarza za pisanie poprawnie po polsku.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 84. Data: 2023-11-10 11:23:46
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.11.2023 o 15:26, Myjk pisze:
> [...]
    > dróg, przychodni etc. a bez tego społeczeństwo odwali kitę w dalszym
    > rozrachunku, bo sami ludzie przecież ściepy nie zrobią. Owszem, może być
    > sektor prywatny i prywatne ubezpieczenia, ale po US wiadomo że to jest
    > straszny kibel i patrz punkt pierwszy, czyt. większość ludzi myśli na
    > bardzo krótki dystans i więcej z tego kosztów i problemów niż jak państwo o
    > to dba. Kwestia tylko jeszcze sprawnego państwa, a my, jako społeczeństwo,
    > a co za tym idzie nasi przedstawiciele, mentalnie jeszcze w lesie jesteśmy.

    A ja uważam że nie, minimalny podatek dochodowy, np jakaś Dziesięcina
    byłaby najbardziej sprawiedliwym opodatkowaniem, w sytuacja gdy Państwo
    nic nie daje obywatelowi. Żadnych VATów, Akcyz itd. Wszystkie wymienione
    sprawy to gestia gospodarki, a więc sprawy emerytalne, drogi, służby
    zdrowia, porządkowe itd.
    Przy dzisiejszym systemie fiskalnym ludzie są okradani na rzecz
    pasożytnictwa. Jak to nazwać inaczej że w promieniu 30 km nie ma już
    okulisty a reżym chwali się że za kasę podatnika kupił tony militarnego
    żelastwa, na dodatek ma zamiary obciążać podatnika utrzymaniem
    300tysięcznej armii..  To cię satysfakcjonuje?

    > Moja córka, jak i syn aktualnie, chodzili do publicznego żłobka/przedszkola
    > i w tej kwestii nie mogę narzekać. W Wawie dzieci z tzw. kartą warszawiaka,
    > mają darmowy transport, basen, internet (ja zresztą też) etc. Ale wiadomo,
    > to obszar miejski a nie państwowy.

    Wiem że dobrze się żyje na czyjś koszt, ale to chyba nie o to chodzi..

    > Bez przesady z tą krwawicą -- co taki _Master_ może oddawać srając w kółko
    > politycznym (konfederackim) gównem po newsach (i pewnie w przerwach jeszcze
    > po paru innych portalach).

    Ale tak jest, nie ruszysz się aby nie zapłacić haraczu. Np nie kupisz
    płyty CD bez obcioażenie kilkoma stawkami haraczu, zawiera nawet podatek
    "antypiracki". Prąd elektryczny u nas jest bardzo tani, gdyby tylko nie
    te dodatkowe haracze którymi jest obciążany to dylemat z zakupem auta
    elektrycznego już dawno przeszedłby do historii.

    > Też uważam że to jest jedna z największych głupot naszego świata, no ale
    > zbrojenia były od zawsze, są i będą zawsze. Taka natura, i to nie tylko
    > ludzka. W przyrodzie też jest toczona wojna na każdym kroku, może akurat
    > nie o ropę i wungiel, ale o bardziej przyziemne zasoby i tereny jak
    > najbardziej.

    To nie znaczy że mamy w czasie pokoju przekuwać pługi na kosy bojowe.
    Poza tym jakbyśmy się nie zbroili to nasza zdolność obronienia się i tak
    się równa zeru.

    > No ale tu zarzucasz winę ludziom, a nie samej szkole.
    >
    > Moja córka dostała się do Staszica, czytaj najlepszego, wg rankingów,
    > liceum w Polsce, na mat-fiz, i szczerze mówiąc jestem rozczarowany
    > informacjami które córka z tej szkoły przynosi. Kretynów tam z pewnością
    > nie produkują, ale myślałem że tam jednak będzie jakiś sensowny poziom
    > kadry i nauczyciel będzie umiał przekazać wiedzę, a nie tylko drylował
    > poszczególne talenty.

    Przede wszystkim miałem na myśli tzw szkolnictwo wyższe. Scena niedawno
    obserwowana, " Heniek, kiedy wyjeżdżasz, a k*wa tylko skończę studia i
    już mnie nie ma w tym pojebanym kraju". Jak myślisz, ile kosztował
    dyplom Heńka polskiego podatnika?

  • 85. Data: 2023-11-10 22:08:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Nov 2023 11:23:46 +0100, Trybun

    > A ja uważam że nie, minimalny podatek dochodowy, np jakaś Dziesięcina
    > byłaby najbardziej sprawiedliwym opodatkowaniem, w sytuacja gdy Państwo
    > nic nie daje obywatelowi.

    Jak nic? Żłobki, przedszkola, szkoły, przychodnie, szpitale, chodniki,
    drogi -- przecież to wszystko jest, i można z tego korzystać. Niby jak
    obywatel miałby to wszystko wybudować? Ty chyba już zapomniałeś jaki syf
    był za PRLu i jak nas wtedy cudowne państwo rąbało.

> [...]
    > żelastwa, na dodatek ma zamiary obciążać podatnika utrzymaniem
    > 300tysięcznej armii..  To cię satysfakcjonuje?

    Oczywiście, pokaż mi kraj w którym to działa jak twierdzisz. U ruskich rżną
    wszystkich na podatkach, różnica jest taka że ludzie kompletnie nic nie
    dostają z tego, zresztą, jak już pisałem, z PRLu to też znamy w naszym
    ogródku.

    > Wiem że dobrze się żyje na czyjś koszt, ale to chyba nie o to chodzi..

    Najpierw twierdzisz że się płaci i nic się nie dostaje, teraz się ciskasz
    jak ludzie korzystają zarzucając im życie na czyjś koszt. Ergo, ja i moja
    żona też za to (m.in.) płacimy, więc korzystamy i nijak nie czujemy się
    winni tego że żyjemy na czyjś koszt.

    > Ale tak jest, nie ruszysz się aby nie zapłacić haraczu. Np nie kupisz
    > płyty CD bez obcioażenie kilkoma stawkami haraczu, zawiera nawet podatek
    > "antypiracki".

    Ależ ruszysz się, nie musisz kupować tego zbytku. Np. podatek "antypiracki"
    wymusili artyści (tudzież ich przedstawiciele) którzy tracili na piraceniu.
    Mam wrażenie że jeszcze chwila i będziesz jęczeć że za płyty, jak i to co
    zawierają, też trzeba płacić 2x za dużo -- bo dlaczego oni tyle
    zarabiają...

    > Prąd elektryczny u nas jest bardzo tani, gdyby tylko nie
    > te dodatkowe haracze którymi jest obciążany to dylemat z zakupem auta
    > elektrycznego już dawno przeszedłby do historii.

    Weź przedstaw od a do z jakby miało działać Państwo bez podatków,
    bo to piszesz to jakaś chora utopia.

    > To nie znaczy że mamy w czasie pokoju przekuwać pługi na kosy bojowe.
    > Poza tym jakbyśmy się nie zbroili to nasza zdolność obronienia się i tak
    > się równa zeru.

    Znaczy mamy gorszą armię niż miała Ukraina w czasie ataku ruskich?

> [...]
    > obserwowana, " Heniek, kiedy wyjeżdżasz, a k*wa tylko skończę studia i
    > już mnie nie ma w tym pojebanym kraju". Jak myślisz, ile kosztował

    Ale to nadal nie jest wina szkół, tylko ludzi. Może trochę władzy, przez
    którą ludzie nie czują się w tym kraju dobrze i spieprzają. Ale oczywiście
    nie powinno być na to zgody i ktoś kto zrobił studia na koszt państwa,
    powinien to odpracować. Pomijam że nasze uczelnie są przeładowane
    kompletnie niepotrzebną wiedzą. Żona ma koleżankę ze studiów (budowlanka),
    która wyjechała do Australii, gdzie naszym dyplomem można było sobie tyłek
    wytrzeć. Musiała tam zrobić studia, ale było nieporównywalnie łatwiej i
    szybciej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 86. Data: 2023-11-10 23:35:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-07 o 12:43, Trybun pisze:
    > Czynie rozwaliliśmy im ojczyznę i pomagaliśmy uczynić nędzarzami.

    to tak jak afera wizowa pisu ma przykryć miliony ludzi
    ściągniętych/zachęconych do przybycia do EUROPY.

    Francja nadal pobiera podatki z Afryki i ZABIERA ZŁOTO.

    Nie poczuwam się do winy.

    Konfederacja czy Korwin nigdy by do Iraku nie wysłali wojska.

  • 87. Data: 2023-11-11 20:16:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    nierobie, i skończ w końcu
    zasrywać newsy swoją faszystowską konfederacką antypolską
    religią.
    projekcja konfederackiej kurwy.
    i się lecz, konfederacka kurwo.
    Żeby być partią faszystów to trzeba być partią homofobów,
    rasistów, antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci,
    antykobiet i antypolaków. Póki co tylko łżekonfedera
    ma takie atrybuty. Łącznie z tobą, oszołomie.
    Widzę, konfedera, a za nią ty, swoim zachowaniem sami się wykluczacie,
    m.in. swoimi faszystowskimi poglądami, przypomnę partii skupiającej
    homofobów, rasistów, antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci,
    antykobiet i antypolaków.
    Wiadomo, dla debili nie ma szarości, jest tylko czarne i białe.
    Dlatego właśnie konfedera zawsze będzie ogonem którym merda pies, bo ci
    idioci są kompletnie bezkompromisowi, a przez to są niebezpieczni dla
    otoczenia.
    Widzę że jesteś konfederacką kłamliwą kurwą.

  • 88. Data: 2023-11-11 21:40:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-08 o 07:51, JDX pisze:

    > No ale nie odpowiedziałeś na pytanie czy to jest mądre czy głupie, że
    > Konfederacja, na którą jak mniemam głosowałeś, chce budować Wielką
    > Polskę Katolicką. ?

    Moim zdaniem to niczemu nie szkodzi a nawet jest zaletą a taki
    ekofaszyzm chce innych okradać i do czegoś zmuszać

  • 89. Data: 2023-11-11 21:47:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-06 o 09:34, Jacek pisze:
    > I właśnie dlatego twoje poglądy są obrzydliwe.

    Ja lewaków nie nazywam obrzydliwymi.
    Obrzydliwi to są geje w psich strojach na ulicy.

    Rozumiem ich poglądy, toleruję i szanuję np. takiego Zandberga z którym
    można rzeczowo normalnie porozmawiać.

    Ty pojechałeś epitetem tylko dlatego że nie chcę pod przymusem komuś
    pomagać? i potrafię być zaradny i nie wyciągam do państwa rąk po zasiłki.
    Ukrywasz swoją zazdrość cy ułomność pod nowoczesnym brakiem asertywności?

    Na ulicy też się tak zachowujesz?