  • 1. Data: 2011-10-06 20:25:38
    Temat: N recorder 250 MB - brak dysku po wlaczeniu zasilania
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Od niedawna mam dekoder N z nagrywarka 250 MB. Dziwne zachowanie polega
    na tym, ze po podpieciu zasilania dekoder twierdzi, ze brak dysku lub
    dysk uszkodzony. I tak moze przez kilka godzin. Jednak wystarczy na
    chwile wyciagnac wtedy wtyczke i wlozyc z powrotem a dysk pracuje
    prawidlowo. I tak jak znowu wylacze dekoder z zasilania i podlacze to
    procedura od nowa. Dekoder do wymiany czy jakis problem z softem? Bo
    chyba to nie tak zostalo zaprojektowane....

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-10-06 21:43:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.10.2011 22:25, Marcin pisze:
> [...]
    > procedura od nowa. Dekoder do wymiany czy jakis problem z softem? Bo
    > chyba to nie tak zostalo zaprojektowane....

    wadliwy dysk

  • 3. Data: 2011-10-07 12:09:19
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dekoder do wymiany czy jakis problem z softem?

    A jakie to ma znaczenie jeśli i tak musisz go oddać do N-ki?
    Bo chyba sprzęt jest ich własnością? A przynajmniej jest na
    gwarancji...