  • 1. Data: 2011-10-07 19:24:36
    Temat: Cenzura w TVN: Niemiecka TV RTL2 kpi z Polaków
    Od: "bartoszstachnik" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dwa razy próbowałem, umieścić wypowiedź na stronie programu informacyjneg TVN
    fakty.tvn.pl i nic. Ludzie w tej telewizji mają obiekcje. Natomiast w polską
    flagę można w TVN wetknąć kupę z powodzeniem.

    "Niemiecka telewizja, Polacy to zoofile, typowy Polak śpi w zabłoconej
    zagrodzie z kozą Żubrówką, śpi na sianie i bez przerwy używa słowa k.... Taki
    dowcip o Polakach przedstawia niemiecka RTL2 w programie rozrywkowym "Pole
    sucht Frau". Taki program utrwala u Niemców wizerunek Polaka niechluja,
    złodzieja samochodów, głupiego i zacofanego. Natomiast dziennikarz w
    niemieckim 'Fakt' wydawanego z Warszawy podtrzymuje ton dowcipu , że to
    doskonały rodzaj żartu i powinien nauczyć Polaków poczucia humoru i dystansu
    do siebie. No to ja dziękuje niemieckiej telewizji za takie wyśmiewajki z
    Polaków."

  • 2. Data: 2011-10-07 20:46:11
    Temat: Re: Cenzura w TVN: Niemiecka TV RTL2 kpi z Polaków
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-07 21:24, bartoszstachnik pisze:
> [...]
    > do siebie. No to ja dziękuje niemieckiej telewizji za takie wyśmiewajki z

    Bo taka jest prawda o polakach, szkoda ze nie ma jeszcze stereotypu tego
    dziada co to jak byl maly to sral za stodola a terqaz wielki pan ze
    sloma w butach zre kawior na salonach.

  • 3. Data: 2011-10-08 08:52:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *bartoszstachnik* napisał(-a):

    > No to
    > ja dziękuje niemieckiej telewizji za takie wyśmiewajki z Polaków."

    Tu kieruj podziękowania z...@r...de bo tej grupy, to
    śmiem twierdzić że nie czytają. Albo jakbyś chciał zadzwonić +49
    (0)89-64 185 0

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-10-08 10:10:56
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "bartoszstachnik" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j6njlk$ctr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dystansu
    > do siebie. No to ja dziękuje niemieckiej telewizji za takie wyśmiewajki z

    To raczej temat na forum psychologia.
    Czy Ty utożsamiasz się z wszystkimi Polakami? Bo ja nie. :-)
    Poza tym co mnie interesuje opinia RTL na temat Polaków.
    Generalizowanie i uogólnianie jest idiotyczne.
    Jak Ci dziewczyna powie, że każdy facet to świnia to też się obrazisz? ;-)

  • 5. Data: 2011-10-10 07:22:25
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Generalizowanie i uogólnianie jest idiotyczne.
    > Jak Ci dziewczyna powie, że każdy facet to świnia to też się obrazisz? ;-)

    Każdy niemiec to hitlerowiec.....i świnia.

  • 6. Data: 2011-10-10 07:49:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Każdy niemiec to hitlerowiec.....i świnia.

    A każdy pijak to złodziej ;-)

  • 7. Data: 2011-10-10 07:54:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A każdy pijak to złodziej ;-)
    No ba! ;)

  • 8. Data: 2011-10-10 21:21:21
    Od: "Bartosz Stachnik" <b...@W...gazeta.pl>

    Mówimy tu o cenzurze na forum prywatnej telewizji TVN. Dlaczego pracownicy TVN
    nie pozwolili się wypowiedzieć na ten temat i tego typu sprawy ?

  • 9. Data: 2011-10-11 06:49:18
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 23:21, Bartosz Stachnik pisze:

    > Mówimy tu o cenzurze na forum prywatnej telewizji TVN. Dlaczego pracownicy TVN
    > nie pozwolili się wypowiedzieć na ten temat i tego typu sprawy ?

    Przecież sobie odpowiedziałeś: "Mówimy tu o cenzurze na forum PRYWATNEJ
    telewizji TVN.". Dopóki nie łamią prawa to mogą na swoim własnym portalu pisać
    lub zezwalać na pisanie tego co im się podoba.
    Irek