  • 1. Data: 2011-09-11 11:24:43
    Temat: N95 i wibracje bez dźwięków
    Od: waperr <w...@i...pl>

    Witam,
    mam oto taki problem.
    ak wyłączyć dźwięki i żeby telefon wibrował ?
    W profilu "Bez dźwięku" są ustawienia:
    - Dźwięk dzwonka: Minima.aac
    - Rodzaj dzwonka: Bez dźwięku
    - Głośność dzwonka: minimalna
    - Sygnał wibracjami: TAK

    I jak telefon dzwoni nic, ani dźwięku co zrozumiałe ani wibracji...
    Ale po zmianie parametru "Rodzaj dzwonka" (pojedynczy lub cokolwiek
    innego) w momencie kiedy dzwonek dzwoni
    wibracje działają więc wibrator jest ok.

    Macie jakiś pomysł ?

    pzdr
    waperr

  • 2. Data: 2011-09-11 15:29:18
    Temat: Re: N95 i wibracje bez dźwięków
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "waperr" <w...@i...pl> napisał:
    > Jak wyłączyć dźwięki i żeby telefon wibrował ?

    Dźwięk dzwonka Nie
    Rodzaj dzwonka Milczący
    Głośność dzwonka 1
    Sygnał odbioru wiadomości Nie
    Sygnal. wibracjami Tak
    Dźwięki ostrzeżeń Włączone
    Sygnał alarmu dla Wszystkie poł.

    u mnie działa, tzn jak ktoś dzwoni, mam tylko wibrę.

  • 3. Data: 2011-09-11 17:39:23
    Od: waperr <w...@i...pl>

    W dniu 2011-09-11 17:29, Tomek pisze:

> [...]
    > Dźwięki ostrzeżeń Włączone
    > Sygnał alarmu dla Wszystkie poł.
    >

    > u mnie działa, tzn jak ktoś dzwoni, mam tylko wibrę.
    Dzięki naprowadziłeś mnie.
    Rodzaj dzwonka trzeba zmieni na dzwonek "bez dźwięku".

    Pozdrawiam
    waperr

  • 4. Data: 2011-09-11 21:21:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "waperr" <w...@i...pl> wrote in message

    > Dzięki naprowadziłeś mnie.
    > Rodzaj dzwonka trzeba zmieni na dzwonek "bez dźwięku".

    Ktoś tu postulował że user-interface Nokii jest najlepszy na świecie :-)
    A tu ludzie mają problemy z tak PODSTAWOWĄ sprawą jak
    przestawienie rodzaju dzwonienia... Waperr, czy u Ciebie wszystko OK? ;-)

  • 5. Data: 2011-09-11 22:01:39
    Od: waperr <w...@i...pl>

    W dniu 2011-09-11 23:21, Pszemol pisze:
> [...]
    > A tu ludzie mają problemy z tak PODSTAWOWĄ sprawą jak
    > przestawienie rodzaju dzwonienia... Waperr, czy u Ciebie wszystko OK? ;-)
    U mnie OK :)
    Mam N XM5800 i tu w konfiguracji mam "Rodzaj dzwonka" ustawiona na "Bez
    dźwięku" więc to mnie zmyliło.
    Interfejs nie jest jakiś trudny ale tu brak konsekwencji, menu wygląda
    identycznie a działa inaczej ....
    Poza tym opcja ustawiona "Dźwięk dzwonka" na "Nie" określa że dzwonek ma
    być nie słyszalny. "Sygnał wibracjami"
    czy ma informować mnie wibrowaniem a tu wibrowanie jest uzależnione od
    "Rodzaju dzwonka". Trochę to chore bo
    rodzaj dzwonka mnie nie nie interesuje czy będzie narastający, jeden
    dzwonek itd. ... bo i tak go nie ma być słychać.
    N95 mam w ręku raz na jakiś czas ale czasem zachodzi potrzeba
    wyciszenia, a z drugiej strony
    chce wiedzieć że ktoś dzwoni :).

    pzdr

  • 6. Data: 2011-09-11 22:42:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > dzwonek itd. ... bo i tak go nie ma być słychać.
    > N95 mam w ręku raz na jakiś czas ale czasem zachodzi potrzeba

    I pomyśleć że może to być tak pięknie i prosto rozwiązane w innych
    telefonach :)

  • 7. Data: 2011-09-12 11:07:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > I pomyśleć że może to być tak pięknie i prosto rozwiązane w innych telefonach
    > :)

    Ale ty zjebany jesteś na maxa. Jak ktoś nie potrafi ustawić profilu to nie jest
    to wina telefonu tylko usera. Pomyśl trochę jeśli masz czym idioto. A najlepiej
    WYPIERDALAJ.

  • 8. Data: 2011-09-12 14:26:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

    > Ale ty zjebany jesteś na maxa. Jak ktoś nie potrafi ustawić profilu to nie
    > jest to wina telefonu tylko usera. Pomyśl trochę jeśli masz czym idioto. A
    > najlepiej WYPIERDALAJ.

    Nie wiem czemu tyle negatywnych emocji z Ciebie wycieka, Tomuś...
    Nie wyspałeś się może? Czemu tak żółć Cię zalewa gdy ktoś świętość
    wielbionej przez Ciebie Nokii odważy się skrytykować? :-)

    Jeśli przyjmiemy że przestawienie telefonu na wibracje jest opcją
    z grupy najczęściej używanych funkcji telefonu, a chyba każdy się
    z tym zgodzi że przestawiamy tak telefon kilka razy dziennie idąc
    na zebranie w pracy, czy do kina, czy w czasie rozmowy z kimś
    ważnym i nie chcemy aby telefon przeszkadzał w nieodpowiednim
    momencie - to jest oczywiste że ta funkcja musi być dostępna
    w łatwy, wygodny i przejrzysty dla użytkownika sposób...

    Nie wmawiaj użytkownikowi że jest głupi bo telefonu nie umie
    używać - to telefon jest dla użytkownika a nie użytkownik dla telefonu.
    Jeśli przeciętna osoba zaczyna zadawać podstawowe pytania przy
    obsłudze podstawowych funkcji telefonu to jest to dla mnie dowód
    że interfejs z użytkownikiem danego telefonu kuleje. I niestety tak
    było u mnie z Nokią 5630 którą mam okazję się pobawić...
    Dziwne, pokraczne menu, część rzeczy się ustawia tu, część tam,
    a inne jeszcze gdzie indziej i nie wiadomo gdzie co jest i gdzie
    w tym labiryncie w danej chwili się znajdujesz... Mnóstwo opcji
    zdublowanych nielogicznie, poukrywanych pod 2-3 poziomami
    menu, w dziwnie nazwanych, idiotycznie przetłumaczonych nazwach
    menu, które w ogóle nie pasują albo są idiotycznie skrócone...

    A przestawienie iPhone 4 z dzwonka na wibracje robi się jednym
    suwakiem z boku obudowy :-) Można to zrobić nie wyciągając
    telefonu z kieszeni... Ech, dużo się Nokia jeszcze musi nauczyć :-)

  • 9. Data: 2011-09-12 14:27:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    waperr wrote:
    > Jak wyłączyć dźwięki i żeby telefon wibrował ?

    hash przytrzymac 2 sekundy

  • 10. Data: 2011-09-12 14:32:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > hash przytrzymac 2 sekundy

    O widzisz... już lepiej...
    I jeszcze jedno pytanie: na której stronie jest to opisane w instrukcji?