  • 1. Data: 2007-06-05 11:08:06
    Temat: NETIA
    Od: qba <q...@n...o2.pl>

    I dziś kolejny dzień kiedy netia leży na śląsku.
    To jest poprostu żenujące.Netia jakością działania zbliża się do TPSA

  • 2. Data: 2007-06-05 11:28:03
    Temat: Re: NETIA
    Od: halemba <u...@g...net>

    qba napisał(a):
    > I dziś kolejny dzień kiedy netia leży na śląsku.
    > To jest poprostu żenujące.Netia jakością działania zbliża się do TPSA

    Jak kiedys mialem polpaka to bylem bardzo zadwolony, wiec nie wiem do
    czego pijesz? DSLi za 100 zl?

  • 3. Data: 2007-06-05 11:39:51
    Od: "Andrzej J." <a...@l...pl>

  • 4. Data: 2007-06-05 12:46:30
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "qba" <q...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    >I dziś kolejny dzień kiedy netia leży na śląsku.
    > To jest poprostu żenujące.Netia jakością działania zbliża się do TPSA

    Nie wiem o czym piszesz, ale uzywam tpsa od paru lat w roznych lokalizacjach
    i zastrzezen nie mam.

  • 5. Data: 2007-06-05 14:42:36
    Od: "{ WebSpider }" <w...@s...gmail.com>

    halemba <u...@g...net> napisał(a):
    > Jak kiedys mialem polpaka to bylem bardzo zadwolony, wiec nie wiem do
    > czego pijesz? DSLi za 100 zl?

    ja mam DSLa od 8 miesięcy i złego słowa powiedzieć nie mogę.

    --
    Pozdrawiam,
    WebSpider

  • 6. Data: 2007-06-05 14:49:39
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule { WebSpider } napisał(a):

    > ja mam DSLa od 8 miesięcy i złego słowa powiedzieć nie mogę.

    Zabronili w umowie? :)

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 7. Data: 2007-06-05 16:25:00
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    >I dziś kolejny dzień kiedy netia leży na śląsku.
    > To jest poprostu żenujące.Netia jakością działania zbliża się do TPSA

    Ale co lezy? Jaka usluge masz w Netii? Moze tylko lacze do Ciebie lezy, a
    dalej juz dziala?

  • 8. Data: 2007-06-05 16:54:13
    Od: "Andrzej J." <a...@l...pl>

    Dnia 05.06.2007 qba <q...@n...o2.pl> napisał/a:
    > I dziś kolejny dzień kiedy netia leży na śląsku.
    > To jest poprostu żenujące.Netia jakością działania zbliża się do TPSA

    Kolejny? U mnie działa bez problemów.

    Andrzej Jagieło.

  • 9. Data: 2007-06-05 17:17:54
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    1
    Uzytkownik "Andrzej J." <a...@l...pl> napisal w wiadomosci

    > Kolejny? U mnie działa bez problemów.
    >

    > Andrzej Jagieło.

    Tak samo jak kodowanie ? :>

  • 10. Data: 2007-06-05 17:34:53
    Od: "Andrzej J." <a...@l...pl>

    Dnia 05.06.2007 Radoslaw HORODNICZY <r...@g...com> napisał/a:
    > 1
    > Uzytkownik "Andrzej J." <a...@l...pl> napisal w wiadomosci

    > Tak samo jak kodowanie ? :>

    Mea culpa. Przegapilem, zaraz poprawiam.

    Andrzej.