  • 1. Data: 2007-06-05 21:37:17
    Temat: czy macie podobne objawy strat na jednym z wezlow TP ??
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Od jakiegoś czasu obserwuje straty pakietów na jednym z węzłów TP,
    u was jest to samo ? sprawdzane pakietem 1440b.
    Sprawdzane złącza FR.

    2. 80.50.47.5
    0.0% 64 11.9 26.8 11.9 143.4 31.9
    3. do.gda-ar3.z.gda-r1.tpnet.pl
    3.1% 64 52.3 37.3 17.0 159.4 34.1
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    4. z-gda-r1.do-wp.tpnet.pl
    0.0% 64 23.8 32.2 17.1 180.7 31.6
    5. zew.rtrd2.adm.wp-sa.pl
    0.0% 64 20.7 26.1 17.0 95.5 13.1
    6. www.wp.pl
    1.6% 64 39.5 30.8 24.0 52.3 6.0

    Dzwoniłem to miła pani powiedziała mile że reklamacji na szkieletach nie
    są przyjmowane, zrozumiałem że nie mogę reklamować źle działającego
    szkieletu sieci.
    Fajna odpowiedz :-)

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2007-06-05 22:06:33
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    Michal Sz pisze:
> [...]

    > Dzwoniłem to miła pani powiedziała mile że reklamacji na szkieletach nie
    > są przyjmowane, zrozumiałem że nie mogę reklamować źle działającego

    A czemu zakladasz ze ten routerek traci jakies pakiety?
    Myslisz ze nie ma on nic do roboty tylko odpowiadac na Twoje pingi?
    Ma inne ciekawsze zajecia.

    Ps. uprzedzajac dalsze pytania chyba widzisz ze dalej az do wp nie ma
    strat...

  • 3. Data: 2007-06-05 22:09:30
    Od: Marcin Krajewski <m...@i...pl>

    Michal Sz wrote:
> [...]
    >
    > Dzwoniłem to miła pani powiedziała mile że reklamacji na szkieletach nie
    > są przyjmowane, zrozumiałem że nie mogę reklamować źle działającego

    Rutery szkieletowe maja ważniejszą pracę niż odpowiadanie na Twoje (i
    innych ) pakiety ICMP. Zresztą strata nie przenosi sie na następne
    węzły, co świadczy, że ruter jest mocno obciążony i wyciął ICMP.
    Normalne na ruterach szkieletowych.

    Pzdr. MK

  • 4. Data: 2007-06-05 22:15:23
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    andzio <a...@n...net.pl> wrote:
    > Myslisz ze nie ma on nic do roboty tylko odpowiadac na Twoje pingi?
    > Ma inne ciekawsze zajecia.
    >
    > Ps. uprzedzajac dalsze pytania chyba widzisz ze dalej az do wp nie ma
    > strat...

    Na ostatnim hopie są. :)
    Swoją drogą, czemu zawsze wszyscy badają wp (pewnie najszybciej wpisać?) -
    akurat ten portal nie jest specjalnie dobry do badania sieci.

    --
    ŁT

  • 5. Data: 2007-06-05 22:20:08
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    Lukasz Trabinski pisze:

    > Na ostatnim hopie są. :)

    No tak - przeoczylem:P

    > Swoją drogą, czemu zawsze wszyscy badają wp (pewnie najszybciej wpisać?) -
    > akurat ten portal nie jest specjalnie dobry do badania sieci.

    Wole noc.gts.pl jako "centrum polskiego internetu". Shit;

  • 6. Data: 2007-06-06 18:54:22
    Od: komas <k...@p...onet.pl>

    On 2007-06-05, Marcin Krajewski <m...@i...pl> wrote:
    > Rutery szkieletowe maja ważniejszą pracę niż odpowiadanie na Twoje (i
    > innych ) pakiety ICMP.

    Zgadzam sie w 100%

    Zresztą strata nie przenosi sie na następne
    > węzły, co świadczy, że ruter jest mocno obciążony i wyciął ICMP.

    Nie jest mocno obciazony tylko ma limity na odpowiedni ruch ICMP (i wiele innych)
    nalozone.

    > Normalne na ruterach szkieletowych.

    i nie tylko szkieletowych :)

    pzdr