  • 1. Data: 2013-11-30 05:54:53
    Temat: NJU na karte rewelacyjne dla mało gadających
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

    doładowanie 50zł + 100 zł (+10zł promocyjne)
    wystarcza na 143 dni (w 186 dniowym okresie ważności wychodzących)
    nielimitowane gadanie na komórki)
    przez pół roku jest ok. 130 dni roboczych

    150zł dzielone na 6 to wychodzi koszt 25 zł miesięcznie

    dla mało gadających oferta jest atrakcyjna,
    50zł doładowanie, -18zł aktywacja 3krotna oferty do komórkowych (po 62 dni)
    i w 186 okresie ważności dowolne 33 dni wybieramy na nielimitowane
    komórkowe gadanie na tel komórkowe

    oferta "do wszystkich"?
    50zł doładowanie daje nam 15 dni nielimitowane w 186 dniowym okresie
    100zł doładowanie daje nam 71 dni nielimitowane w 186 dniowym okresie

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index.php

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2013-11-30 12:35:28
    Temat: Re: NJU na karte rewelacyjne dla mało gadających
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 05:54:53 +0100, Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
> [...]
    > przez pół roku jest ok. 130 dni roboczych
    > 150zł dzielone na 6 to wychodzi koszt 25 zł miesięcznie
    > dla mało gadających oferta jest atrakcyjna,

    Zartujesz, masz klapki pod haslem "na karte", czy malo gadajacy
    zmienilo juz znaczenie ?

    Za 29 zl/mc mozesz miec nielimitowane rozmowy do wszystkich.
    Sam rozumiesz ze 25 zl to niewiele mniej.

    W tymze nju z abonamentem minimalna oplata wynosi 9 zl/mc.
    Mozna za to wygadac 45 minut, co przyznaje - moze byc malo.
    Ale za 25 zl wyjdzie juz 130 minut - kto nie wygada, zaplaci mniej.
    A kto przegada ... nie wiecej niz 29zl za rozmowy.

    W mbanku rozmowy tez po 19gr, plus ciut internetu darmo, w t-mobile
    frii minimum 16.67/mc, za co mozna miec darmo w t-mobile i 120min do
    innych. Albo 60m do innych sieci i troche internetu.

    Owszem, jak ktos z gada z rzadka, ale wtedy gada dlugo, i z rzadka
    korzysta z internetu, ale wtedy na kilkadziesiat MB, to go takie
    "nju do wszystkich" ucieszy.

    J.

  • 3. Data: 2013-11-30 13:41:29
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.11.2013 05:54, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte
    fajnie, ale nie bardzo rozumiem po co ta informacja. ze niby dobrze, czy
    źle? Jakieś porównanie?
    Z tego co wiem, wielu ludzi którzy mają taryfy no limit, nie jest
    wstanie wygadać tych minut. Dalej o ile wiem, to za 19zł w pleju można
    mieć ok 300minut na połączenia i play i stacjonarne gratis. w większości
    przypadków wystarczy. Sądze ze reszta też ma takie oferty

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-11-30 15:24:20
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > Z tego co wiem, wielu ludzi którzy mają taryfy no limit,
    > nie jest wstanie wygadać tych minut.

    Hmm, wielu... czyli są też tacy co wygadują? I co wtedy? ;->

    > Dalej o ile wiem, to za 19zł w pleju można mieć ok 300minut
    > na połączenia i play i stacjonarne gratis. w większości przypadków
    > wystarczy. Sądze ze reszta też ma takie oferty

    Nie wiem, jak reszta, ale w Play te najtańsze oferty No Limit to straszliwa
    ściema.
    Chciałem dla żony wziąć na przedłużenie Play dla Firm Unlimited (plus
    pakiet do innych sieci plus internet), ale połowica zwróciła mi uwagę, że
    nie ma w tym abonamencie SMS/MMS, nawet wewnątrzsieciowych. W taryfach
    prywatnych jest podobnie. Pojawiają sie dopiero w wyższych taryfach, ale to
    już sporo powyżej (psychologicznej jak dla mnie) grtanicy 50 zł. Mnie to
    zwisa, bo za wszystkie trzy SMS-y, jakie wysyłam w miesiącu, jestem w stanie
    zapłacić ekstra, ale niektórzy już się niemal oduczyli rozmawiać przez
    telefon, tylko smyrają ciągle tymi paluchami po klawiaturze. Tak, wiem, 10
    zł. za pakiet nielimitowanych SMS/MMS to niedrogo, ale jak się wszystko
    zsumuje (abonament, internet, minuty do obcych i te nieszczęsne SMS-y) to
    wychodzi znacznie więcej, niż nasze obecne All Inclusive 45, które - jak dla
    nas - jest praktycznie No Limit. Ta oczywista oczywistość wprawia w niejaką
    konsternację wydzwaniających co jakiś czas "konsultantów", usiłujących
    naciągnąć mnie na przedłużenie tego i owego ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2013-11-30 15:44:24
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 12:35:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > W tymze nju z abonamentem minimalna oplata wynosi 9 zl/mc.

    a w tym nju na karte wychodzi 3zł + 0,99 z ł/ mc jeśli ktoś raz na miesiąc
    prowadzi kilkugodzinną gadkę - to jest osoba mało gadająca.

    dodatkowo kilka rozmów za kilka gr w inne dni i koszt miesięczny nie
    dochodzi do 9zł

  • 6. Data: 2013-11-30 15:56:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 15:44:24 +0100, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a):

    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Nie masz zamiaru nic zrobić z tym śmieciem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2013-11-30 16:36:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.11.2013 15:24, JoteR pisze:

    > Hmm, wielu... czyli są też tacy co wygadują? I co wtedy? ;->

    jak zawsze chętny do szybkiej krytyki wszystkiego co ToMasz napisał.
    Rozwijam skrót myślowy: Pan Kasia miała abonament 19zł za 200 minut.
    oferta 29zł - no limits wydawała się korzystniejsza, mimo tego ze
    droższa. po 3 miesiącach, okazało się ze "wygaduje" mniej minut niż w
    tańszym abonamencie. Czyli nie jest w stanie "Wygadać" nie tyle minut,
    ale ilość wygadanych minut nie uzasadnia droższego abonamentu.

    Nie znam obecnych taryf, ale mnie propownowano za 19zł kilkaset minut,
    wymiennych na sms/mms i za darmo do PiS. (więc to chyba oficjalna
    oferta). nie skorzystałem, bo teraz mam taniej... i tak chyba zostanie
    do końca Playa....

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-11-30 16:41:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-30 15:24, JoteR pisze:

    > Hmm, wielu... czyli są też tacy co wygadują? I co wtedy? ;->

    Cóż, ucierpią niewinni...

    > Nie wiem, jak reszta, ale w Play te najtańsze oferty No Limit to
    > straszliwa ściema.

    Żadna ściema. Oferta jest jasna i przejrzyście przedstawiona.

> [...]
    > pakiet do innych sieci plus internet), ale połowica zwróciła mi uwagę,
    > że nie ma w tym abonamencie SMS/MMS, nawet wewnątrzsieciowych. W

    Ano nie ma - ofert jest na nielimitowane rozmowy. Rynek chce to oferta
    jest.

> [...]
    > konsternację wydzwaniających co jakiś czas "konsultantów", usiłujących
    > naciągnąć mnie na przedłużenie tego i owego ;->

    Tutaj wiele osób wierzy, że oferty no limit to prawie za darmo
    i wszytko można:>

  • 9. Data: 2013-11-30 16:50:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-30 16:36, ToMasz pisze:

    > jak zawsze chętny do szybkiej krytyki wszystkiego co ToMasz napisał.

    Ach ta megalomania i brak argumentów :>

> [...]
    > tańszym abonamencie. Czyli nie jest w stanie "Wygadać" nie tyle minut,
    > ale ilość wygadanych minut nie uzasadnia droższego abonamentu.

    Potrafisz napisać dwa zdania po polsku?

> [...]
    > wymiennych na sms/mms i za darmo do PiS. (więc to chyba oficjalna
    > oferta). nie skorzystałem, bo teraz mam taniej... i tak chyba zostanie

    Taaa, pani Kasia miała 200 minut w abonamencie za 19zł i po zakupieniu
    abonamentu no limit z 29zł okazało się, że wygaduje mniej niż niż
    wcześniej.
    Tak, oferta no limit spowodowała zmniejszenie liczby minut wygadanych
    w abonamencie, ponieważ teraz można gadać ile się chce.

  • 10. Data: 2013-11-30 17:28:14
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Artur Maśląg" napisał:

    > Żadna ściema. Oferta jest jasna i przejrzyście przedstawiona.

    Ja tego nie neguję. Więcej - kilkakrotnie tu pisałem, że akurat oferty i
    regulaminy Play są chyba najbardziej przejrzyte wśród ofert innych
    operatorów, kablowych nie wyłączając. Po prostu dla mnie obecność SMS/MMS w
    abonamencie była oczywistą oczywistością i wytknięcie tego braku w
    aktualnych taryfach było dla mnie przykrym zaskoczeniem. Usprawiedliwionym
    tylko w niewielkim stopniu faktem, że praktycznie z nich nie korzystam.

    JoteR