  • 1. Data: 2008-03-01 16:43:32
    Temat: [NTG] Hyperion - Gliwice
    Od: RumBUraK <e...@p...pl>

    Może ktoś z grupowiczów coś wie na ich temat. Chodzi mi o jakość usług,
    obsługę, itp.

  • 2. Data: 2008-03-01 20:10:58
    Temat: Re: [NTG] Hyperion - Gliwice
    Od: " " <m...@g...pl>

    RumBUraK <e...@p...pl> napisał(a):

    > Może ktoś z grupowiczów coś wie na ich temat. Chodzi mi o jakość usług,
    > obsługę, itp.
    >
    > --

    odradzam

  • 3. Data: 2008-03-01 20:28:49
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Sat, 1 Mar 2008 20:10:58 +0000 (UTC), m...@g...pl
    napisał(a):

    > odradzam

    Swego czasu (na prgs chyba) byla rozmowa o nich. Wtedy odradzali.
    Potem byla rozmowa i chwalili (kampania reklamowa?).

    Trudno zgadnac :)

  • 4. Data: 2008-03-01 21:02:40
    Od: RumBUraK <e...@p...pl>

    Lukasz Olesiejuk pisze:

    > Swego czasu (na prgs chyba) byla rozmowa o nich. Wtedy odradzali.
    > Potem byla rozmowa i chwalili (kampania reklamowa?).
    >
    > Trudno zgadnac :)
    >
    > (Nie jestem/nie bylem ich klientem - pisze co pamietam :) )

    Dzięki za opinie, też naczytałem się prawie samych negatywnych opinii.
    Są ponoś SA wale widać to do niczego nie zobowiązuje

  • 5. Data: 2008-03-01 21:31:48
    Od: krzysztof manijak <m...@x...pl>

    RumBUraK pisze:
    > Może ktoś z grupowiczów coś wie na ich temat. Chodzi mi o jakość usług,
    > obsługę, itp.
    w tym przypadku jakość nie istnieje.

    --
    km.

  • 6. Data: 2008-03-02 06:29:33
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Dzięki za opinie, też naczytałem się prawie samych negatywnych opinii.
    > Są ponoś SA wale widać to do niczego nie zobowiązuje

    W Hyperionie bardziej przywiazuja wage do ograniczania kosztow niz do
    jakosci swiadczonych uslug. Zatem nie nalezy sie spodziewac, ze jakosc ich
    uslug wzrosnie bo dla Hyperiona oznaczaloby to, ze musza wydac kase na
    poprawe swojej sieci, a tego nie chca po prostu zrobic.

  • 7. Data: 2008-03-02 08:30:17
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    RumBUraK pisze:
    > Może ktoś z grupowiczów coś wie na ich temat. Chodzi mi o jakość usług,
    > obsługę, itp.

    Typowa uryna - trzymaj się z daleka.

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

    Facsimile Optimized for Rational Mathematics and Accurate Troubleshooting

  • 8. Data: 2008-03-02 08:56:02
    Od: RumBUraK <e...@p...pl>

    Piotr Suchowski pisze:

    > Typowa uryna - trzymaj się z daleka.

    Jeszcze raz dzięki wszystkim na opinie. Mam teraz właściwy pogląd na sprawę.

  • 9. Data: 2008-03-02 09:13:11
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    Jeśli szukasz innego ISP w swoim rejonie zapytaj na forum www.trzepak.pl. Na
    pewno znajdziesz coś dużo lepszego niż Hyperion.

  • 10. Data: 2008-03-02 10:22:06
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Piotr Suchowski pisze:

    > Typowa uryna - trzymaj się z daleka.

    Hyperion jest generalnie firmą, która skupuje inne sieci. Jakie one są -
    dowolnie praktycznie - z mojego podwórka znam kilka różnych sieci różnej
    jakości. Zatem pewnie Hyperion jest taki - jak trafisz na to co _było_
    lepsze lub gorsze.

    Wojtek