  • 1. Data: 2010-08-20 17:36:12
    Temat: NTG. Pytanie odnośnie (chyba) Flash.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Na stronie:
    http://ciufcia.pl/gry-i-zabawy-dla-maluchow/dom

    są fajne gierki dla dzieci (2,3 lata). Czy idzie jakoś "zrzucić"
    zawartość w/w stron aby grać w nie offline.
    Chodzi o to, że dziecku kolegi bardzo się spodobały, a tato jego nie
    ma dostępu do neta (posiada natomiast kompa).

    Idzie jakoś w/w animacje (zdje się we Flashu) zrzucić aby bajtel mógł
    w nie grać ?.

    Pozdrawiam
    Endriu

  • 2. Data: 2010-08-20 18:33:28
    Temat: Re: NTG. Pytanie odnośnie (chyba) Flash.
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 20.08.2010 19:36, Endriu pisze:
    > Na stronie:
    > http://ciufcia.pl/gry-i-zabawy-dla-maluchow/dom
    >
    > Idzie jakoś w/w animacje (zdje się we Flashu) zrzucić aby bajtel mógł
    > w nie grać ?.
    Gry są w
    http://ciufcia.pl/media/f/games/NAZWA_GRY.swf
    np http://ciufcia.pl/media/f/games/klocki.swf
    Jak wpiszesz w firefoxa taki adres to gra się załaduje, potem wybierasz
    plik->zapisz stronę jako.. i już.

    Michoo

  • 3. Data: 2010-08-20 19:03:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 10:36:12 -0700 (PDT), Endriu wrote:
> [...]
    >ma dostępu do neta (posiada natomiast kompa).
    >Idzie jakoś w/w animacje (zdje się we Flashu) zrzucić aby bajtel mógł

    Dac sie chyba da, ale na pierwszy rzut oka - to strasznie porabane
    jest. Sporo pracy bedzie kosztowalo.

    Moze prosciej zainstalowac mu net chocby przez komorke ?

    www.naprzerwie.pl, ale raczej dla starszych dzieci.

    J.

  • 4. Data: 2010-08-21 00:16:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-20 20:33 Michoo napisał(a):

> [...]
    > np http://ciufcia.pl/media/f/games/klocki.swf
    > Jak wpiszesz w firefoxa taki adres to gra się załaduje, potem wybierasz

    Albo od razu w linii komend wpisać:
    wget http://ciufcia.pl/media/f/games/klocki.swf

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-08-21 10:30:44
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Adam Dybkowski przemówił ludzkim głosem:

    > Albo od razu w linii komend wpisać:
    > wget http://ciufcia.pl/media/f/games/klocki.swf

    Bo przecież wget to standardowe wyposażenie windows :-)

  • 6. Data: 2010-08-21 20:54:56
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-21 12:30 Zbych napisał(a):

    > Bo przecież wget to standardowe wyposażenie windows :-)

    Jasne. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/